Miami_vice88 Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Ja du har rätt, det är samma sak, alltså är det också en rasistisk åsikt! Spelar ju ingen roll åt vilken ras man säger det mot... precis men vissa morons tycker att om man sajer "Jävla blatte" så e man rasse men INTE om man sajer "jävla svenne"....d e same lame thing!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 ja! det är ju det jag menar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 ja! det är ju det jag menar! exakt men många fattar nte d!!! hatar såna som nte fattar d!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 det kan nog ses mera rasistiskt tyvärr man har lixom börjat förväxla rasister med helt andra saker.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 det kan nog ses mera rasistiskt tyvärr man har lixom börjat förväxla rasister med helt andra saker.... blatte kanske e lite mer offenssive än svenne men som "neger"...d e inget rasistiskt ord men d e såna som inte fattar att Blatte o svenne e lika osjyst som fått för saj att neger e ett osjyst ord! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 men neger kan uppfattas som stötande också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 blatte kanske e lite mer offenssive än svenne men som "neger"...d e inget rasistiskt ord men d e såna som inte fattar att Blatte o svenne e lika osjyst som fått för saj att neger e ett osjyst ord! ja jag gillar inte när man säger varken bla**e, sv**e eller ne**r gillar inte dom orden jag vill liksom bara ha peace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 ja jag gillar inte när man säger varken bla**e, sv**e eller ne**r gillar inte dom orden jag vill liksom bara ha peace amen neger e inget rasistiskt ord...d e spanska(negro) o betyder svart..då e d liika osjust att saja att nån e svart!! va ska man saja för att pleasea dom då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 amen neger e inget rasistiskt ord...d e spanska(negro) o betyder svart..då e d liika osjust att saja att nån e svart!! va ska man saja för att pleasea dom då? jo jag vet, och ser man det på det viset så bör det inte uppfattas så. men det är klart att om man går fram till en färgad,afrikan,mörkhyad och säger din neger så blir dom säkert inte glada, eftersom det har blivit ett slagord.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 jo jag vet, och ser man det på det viset så bör det inte uppfattas så. men det är klart att om man går fram till en färgad,afrikan,mörkhyad och säger din neger så blir dom säkert inte glada, eftersom det har blivit ett slagord.. ja vissa nötter har fått d att framstå så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 men tjöta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 de kommer sälja som smör i solsken Åfan, sen när säljer smör bra i solsken? Dessa nya ordspråk jag aldrig kommer förstå mig på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Åfan, sen när säljer smör bra i solsken? Dessa nya ordspråk jag aldrig kommer förstå mig på! haha lolz....me neither! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 (redigerad) Funnylin: jag komme rinte heller att fatta det.. denna topic har väll spårat ut totalt? en fråga om killen skulle vara svart blev till en diskussion om rasism funny kom och lås nu.... Redigerad 15 juni, 2004 av KebabRulle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jimcarreyfan Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 (redigerad) HAHAAH!!!! Fy fan jag har läst nästan alla inlägg angående den är BLATTE FRÅGAN! Fan vad kul om R* uppfyller min GTA DRÖM.... att det blir ett online spel och att det ändå behåller fotgängare och den levande staden.. Då vill jag se alla här inne på GTA SAJTEN... i action.... för är det så här mycket action och snack på forumet, som i spelet så blir det villt.... (Jag trodde faktiskt att man var samma snubbe från GTA 1 till GTA VICECITY. Bara att han åldrats från GTA3 till VICE..) Men den teorin sket sig nu när man är NEGER helt plötsligt... Men vem vet.. han kanske gjorde som MICHAEL JACKSON... (fast tvärtom ) /SES I "GTA ONLINE" om det nu kommer nån gång.. Redigerad 18 juni, 2004 av jimcarreyfan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Hur kan han åldras bakåt i tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 HAHAAH!!!! Fy fan jag har läst nästan alla inlägg angående den är BLATTE FRÅGAN! Fan vad kul om R* uppfyller min GTA DRÖM.... att det blir ett online spel och att det ändå behåller fotgängare och den levande staden.. Då vill jag se alla här inne på GTA SAJTEN... i action.... för är det så här mycket action och snack på forumet, som i spelet så blir det villt.... (Jag trodde faktiskt att man var samma snubbe från GTA 1 till GTA VICECITY. Bara att han åldrats från GTA3 till VICE..) Men den teorin sket sig nu när man är NEGER helt plötsligt... Men vem vet.. han kanske gjorde som MICHAEL JACKSON... (fast tvärtom ) /SES I "GTA ONLINE" om det nu kommer nån gång.. vems åsikt anser du vara den rätta`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 (Jag trodde faktiskt att man var samma snubbe från GTA 1 till GTA VICECITY. Bara att han åldrats från GTA3 till VICE..) Ja jag tror också att han blir äldre ju tidigare i livet han var i. När han föddes var han nog 100 år minst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts