dempaboy Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 det spelar ju ingen roll om han är svart den kommer ändå komma skins då han är vit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 när man säger att man häldre spelar som en viting så är man inte rasse.. fast den är en rasistig åsikt Är man inte rasist om man har rasistiska åsikter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 när man säger att man häldre spelar som en viting så är man inte rasse.. fast den är en rasistig åsikt håller med.. Spelar väl ingen roll om det är en vit eller mörk människa som ni spelar med på ett spel! Vad gör det för skillnad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 asså om man säger "jag gillar bara vita människor" så e man rasist. fast säger man "jag föredrar vita inför svarta" så har man en rasistig åsikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 En rasist är en som ser ner på en annan ras. En rasist har rasistiska åsikter. Man kan inte vara rasist utan att ha rasistiska åsikter och inte ha rasistiska åsikter utan att vara rasist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 En rasist är en som ser ner på en annan ras. En rasist har rasistiska åsikter. Man kan inte vara rasist utan att ha rasistiska åsikter och inte ha rasistiska åsikter utan att vara rasist. ja okej du har mera rätt en mig fast jag hatar verkligen rasister! man får lust och samla ett gäng med basebolls trän och gå ut o leta efter varenda en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 ja okej du har mera rätt en mig fast jag hatar verkligen rasister! man får lust och samla ett gäng med basebolls trän och gå ut o leta efter varenda en men så kan man inte säga heller direkt. Eftersom alla har rätt till sin åsikt. Du måste respektera, inte acceptera.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Mig spelar det absolut ingen roll, bara bra att det är lite variation på karaktärerna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 svarta är coola....tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Ironi Wild_Hawk...ironi! oh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 man kunde ju välja att vara en svart gubbe i gta1 men det gjorde ingen skillnad Jo, gubben man är inne i spelet har olika färger på håret och kläderna beroende på vilken karaktär man väljer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 vilka disskutioner bara för att rockstar har gjort en svart gubbe som huvudperson dom får nog göra en vit gubbe till nästa gta (som kommer efter gta sa) om ni inte gillar svarta gubbar ladda ner ett nytt skin då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 vilka disskutioner bara för att rockstar har gjort en svart gubbe som huvudperson dom får nog göra en vit gubbe till nästa gta (som kommer efter gta sa) om ni inte gillar svarta gubbar ladda ner ett nytt skin då Det kanske inte kommer ett nytt gta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Det kanske inte kommer ett nytt gta. jo det kommer det säkert . jag varken accepterar eller respecterar rasister Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Det kanske inte kommer ett nytt gta. säkert det gör, jag tror gta sa kommer bli en riktigt populärt, de kommer sälja som smör i solsken Och då om de säljer bra kommer de säckert försöka klämma ut ett till gta för att tjänna ännu mer pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 jo det kommer det säkert . jag varken accepterar eller respecterar rasister du måste respektera att de har sin åsikt lixom de att du har din. sen behöver du inte hålla med eller tycka att det är rätt någonstans.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 när man säger att man häldre spelar som en viting så är man inte rasse.. fast den är en rasistig åsikt d e d så fan heller! D e samma sak som om man hade sagt att man hellre hade varit en svart snubbe än en vit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 d e d så fan heller! D e samma sak som om man hade sagt att man hellre hade varit en svart snubbe än en vit! du e säkert bara sur på mig för att jag tyckte en av dina ideer var dålig antingen missförstod du mig eller så förklarade jag dåligt.. så d e d fan heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 d e d så fan heller! D e samma sak som om man hade sagt att man hellre hade varit en svart snubbe än en vit! Ja du har rätt, det är samma sak, alltså är det också en rasistisk åsikt! Spelar ju ingen roll åt vilken ras man säger det mot... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Ja du har rätt, det är samma sak, alltså är det också en rasistisk åsikt! Spelar ju ingen roll åt vilken ras man säger det mot... en svart kan också vara rasist bara man ser ner på en annan ras e man rasse ocxh samma med åsikter.. men men back to topic now Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts