dr_arnberg Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Jag bara undrar om personen som man kommer spela som i San Anderas kommer att vara en färgad kille. Åter igen, jag är inte rasist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 japp han är svart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Ja, man spelar Carl Johnson. En afroamerikansk man i 20-30 års åldern... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Föresten varför måste du vara rasist för att du undrar en sån sak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 nej, men många verkar tro det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Ja i dessa tider blir man anklagad för det ena och det andra ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 jag gillar inte att man är en svart snubbe, man är så van vid att spela vita snubbar, fasst man får se, det kommer nog vara bra med tanke på att det e lite ghetto aktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Jag gillar inte att världen e större... jag e så van att vara instängd i en stad bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Jag bara undrar om personen som man kommer spela som i San Anderas kommer att vara en färgad kille. Åter igen, jag är inte rasist men är du helt dum eller? det har nämnts otaliga gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dr_arnberg Skrivet 14 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 men är du helt dum eller? det har nämnts otaliga gånger Ja! Jag är en jävla idiot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Jag gillar inte att världen e större... jag e så van att vara instängd i en stad bara! Jag tycker de e bra att världen är så stor, jag blir alltid sur när jag har utforskat hela staden på mindre än 3 dagar. Hoppas det här spelet kommer hållla så länge som de påstår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Jag tycker de e bra att världen är så stor, jag blir alltid sur när jag har utforskat hela staden på mindre än 3 dagar. Hoppas det här spelet kommer hållla så länge som de påstår Ironi Wild_Hawk...ironi! jag gillar inte att man är en svart snubbe, man är så van vid att spela vita snubbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Jag gillar inte att världen e större... jag e så van att vara instängd i en stad bara! jag tycker faktist att det kommer känns lite konstigt att man är svart. Men jag är ju inte helt säker. det är som att det skulle ju kännas lite konstigt om man var en tjej i nästa GTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Jag tycker det är helt okej att vara en svart kille Gör ingen skillnad Wild_hawk: Lolilol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dr_arnberg Skrivet 14 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Jag tycker också att det är coolt att han är svart, det passar ju säkert in i hela grejen. Bara dom gör honom cool, han får inte vara en liten tönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Jag hade hellre spelet som vit snubbe men egentligen spelar det ingen roll bara han ser cool ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Alla blider jag har sett så ser det ut som det bara finns "mörkt" folk. Hoppas det kommer att finnas några vitta typer. Ja det låt lite... nja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 man kunde ju välja att vara en svart gubbe i gta1 men det gjorde ingen skillnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Föresten varför måste du vara rasist för att du undrar en sån sak? precis!?! va ska man saja om inte "en svart dude"?? d e fan inget rasistiskt me d! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 när man säger att man häldre spelar som en viting så är man inte rasse.. fast den är en rasistig åsikt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts