Maxz Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Ja de skulle va coolt men d blir lite Mulle Meck över d hela då! Men d skulle vara kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dog Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 förstår vad du menar, men det behöver inte bli skrotnisse. det skulle kunna vara lustgasaggregat tex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 det var väldigt länge sedan jag körde gta-london, men fanns det inte en röd bil som gick jädrigt mycket snabbare när man hade pay´n sprayat den? det är ju en kul idé iallafall, att kunna åka och trimma bilarna någonstans. Jo och hundkojan med racertejp på taket gick snabbare än de vanliga hundkojorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Det är ju så en liten stund. Men jag menar att det ska vara så så fort man byter bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 det var väldigt länge sedan jag körde gta-london, men fanns det inte en röd bil som gick jädrigt mycket snabbare när man hade pay´n sprayat den? det är ju en kul idé iallafall, att kunna åka och trimma bilarna någonstans. det skulle varit j***a kult Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts