Yukiz Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Jag har funderat på Pay´n´ respray garaget... I GTA III och VC är det så overkligt med polisen som ser att man åker in och kommer ut med en annan färg mm... har varit grymmt om man åkte ut på andra sidan så polisen inte såg... och sedan opm polisen gör undersökningar mm bryr jag mig inte om... men tänk det hade varit grymmare! hoppas rockstar fixar detta... någon som har kontakt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Skulle kunna förbättras men jag tror nog inte det... Det där garaget har varit som en "tradition" i alla GTA-spelen... Det är gjort för att det ska gå snabbt och enkelt att bli av med polisen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 14 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Skulle kunna förbättras men jag tror nog inte det... Det där garaget har varit som en "tradition" i alla GTA-spelen... Det är gjort för att det ska gå snabbt och enkelt att bli av med polisen... Jo men bara om man kom ut på andra sidan... typ som en biltvätt... då hade det kännts bättre i magen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Ja om man hade alla stjärnor och Militär FBI och Polisen står utanför och väntar på att du ändrar färgen på bilen sen kan du bara köra ut och de försvinner iväg ifrån dig! Det var inte så realistiskt så de vore då bättre som du sa att man kommer ut på ett annat ställe när man ändrat färg! Undras om man kan byta färg på cyklar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 i själva pay n spray så sänks man typ ner i marken via en hiss och sedan kommer man upp typ 10 m därifrån (via nån gömd hiss antar jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Något som ser fult ut, det är när man kör in i Pay n Spray med motorcykeln. Borde inte gubben bli målad eller iallafall må dåligt av att inandas färger. Jag vet, GTA ska vara overkligt, men det ser konstigt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Något som ser fult ut, det är när man kör in i Pay n Spray med motorcykeln. Borde inte gubben bli målad eller iallafall må dåligt av att inandas färger. han hoppar ju av den precis när dörren stängs och ställer sig i ett litet skyddsrum såklart! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Egentligen borde polisen tappa bort en om man bara bytte bil och började köra lagligt. Jag tycker det borde vara så men för att göra det svårare så ska poliserna vara mycket bättre. Det ska vara som när man precis har pay 'n sprayat att så fort man gör det minsta lilla så fattar dom att man är brottslingen (polisbilarna ska fortfarande köra runt och leta efter dig men inte anfalla). Bilbytet ska givetvis inte funkar om poliserna kollar på och om man kör en typ en cab så ska dom känna igen en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Det ska vara som när man precis har pay 'n sprayat att så fort man gör det minsta lilla så fattar dom att man är brottslingen (polisbilarna ska fortfarande köra runt och leta efter dig men inte anfalla). Det är ju så en liten stund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 i själva pay n spray så sänks man typ ner i marken via en hiss och sedan kommer man upp typ 10 m därifrån (via nån gömd hiss antar jag) LOL det har jag sett i en film där en snut jagar en brottsling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Något som ser fult ut, det är när man kör in i Pay n Spray med motorcykeln. Borde inte gubben bli målad eller iallafall må dåligt av att inandas färger. Jag vet, GTA ska vara overkligt, men det ser konstigt ut. han har folie på sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Något som ser fult ut, det är när man kör in i Pay n Spray med motorcykeln. Borde inte gubben bli målad eller iallafall må dåligt av att inandas färger. Jag vet, GTA ska vara overkligt, men det ser konstigt ut. Gubben stiger väl av, går in i nått väntrum och tar en liten fika under de sekunderna de tar att spraya om cykeln Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Något som ser fult ut, det är när man kör in i Pay n Spray med motorcykeln. Borde inte gubben bli målad eller iallafall må dåligt av att inandas färger. Jag vet, GTA ska vara overkligt, men det ser konstigt ut. GTA ska inte vara overklgit Det är inget star wars eller Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 det kommer dit små tomye-nissar och lägger folie över han sa jag ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Det är ju det som är en del av GTA spelens charm, dumma poliser! "Där är han, i den gula bilen! Vi tar honnom när han kommer ut! Men, vart tog han vägen? Här finns bara en blå bil! Äh, vi slutar leta! Kalla tillbaka FBI, han är försvunnen!" GTA ÄR overkligt, deal with it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Det är ju det som är en del av GTA spelens charm, dumma poliser! "Där är han, i den gula bilen! Vi tar honnom när han kommer ut! Men, vart tog han vägen? Här finns bara en blå bil! Äh, vi slutar leta! Kalla tillbaka FBI, han är försvunnen!" GTA ÄR overkligt, deal with it! Hahaha sjukt bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Skulle va kul om man skulle kunna välja färg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
007 Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Skulle va kul om man skulle kunna välja färg!!! S jälvfallet angenämt må jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Skulle va kul om man skulle kunna välja färg!!! har också tänkt på det, hade varit kul men helt onödigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dog Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 det var väldigt länge sedan jag körde gta-london, men fanns det inte en röd bil som gick jädrigt mycket snabbare när man hade pay´n sprayat den? det är ju en kul idé iallafall, att kunna åka och trimma bilarna någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts