Ceone Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Har två stycken problem.... Det första: Kan inte starta vanlig topic på allmänt står något konstigt : Sorry, an error occurred. If you are unsure on how to use a feature, or don't know why you got this error message, try looking through the help files for more information. The error returned was: Flood control is enabled on this board, please wait 50 seconds before replying or posting a new topic Det andra: På min internet så upptareas det inte det ser ut så som jag besökte sidan senast. Så jag kan inte se om något nytt kommit för att se de måste jag klicka på upptaera varje gång jag besöker en sida Någon som vet vad jag ska göra för mina problem?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Om du nu kan engelska så har du ju svaret på fråga ett stående där i felmeddelnadet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 de där med flood control borde du kunen efter som du e völl 14. Annars e de ju att du inte kan posta efter 50 sec från nästa post eller vad man sägaer. den andra vet jag inte rikigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Flood-control gör så att man måste vänta ett antal sekunder innan man kan skriva ett nytt inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 JA! och det har ajg gjort! står det jag kan vänta i en 1timme och det står så ändå!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Problem 2: kolla i inställningarna..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 dadazs leder!!!! sådär hände det för mig också men jag gjorde nåt i inställningarna så funkade det igen men minns ej vad det var jag gjorde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Kan vara detta (jag har på engelska, men jag ska försöka översätta....) Tools/Internet settings/Settings/Automaticly Verktyg/Internet-alternativ/Inställningar/Automatiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts