spacepig Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 är det ingen som funderar på att göra ett GTA:SA Mod till Vice city??? Det gjordes ju et Vice city mod till GTAIII ///Spacepig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Det är inte så enkelt när man inte har spelat SA ännu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Nej, det kommer väl en sån när SA kommit till PS2. Men det är ändå inget att ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 det finns redan, skinn, den där bilen, massa andra saker.., om ni inte redan visste de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 På vilken hemsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 kom inte riktigt ihåg, de va på nån tysk sida.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 (redigerad) men kommer ni inte ihåg hur det blev med vc till gta3? i annat fall så kan jag friska upp era minnen lite: Redigerad 14 juni, 2004 av Graul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 men kommer ni inte ihåg hur det blev med vc till gta3? i annat fall så kan jag friska upp era minnen lite: han e köttad! finns en mycket bättre här på gta-sajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 den är från gtasajten "Tommy Vecutty" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Det finns en sån redan..skrev en topic om det btw..men folk verkade inte intresserade direkt. Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 eftersom cortez redan har dragit upp tråden så kan jag väl säga att bilden på skinet är mitt.. och inte riktiga tommy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts