Miami_vice88 Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Vote: Att cruisa NO DOUBT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Cruisa!!! De e juh skit skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 14 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Cruisa!!! De e juh skit skoj helt klart ja! fast man utforskar då oxå men ja menar cruisa när man kan hela banan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Jag gillar att cruisa, men jag dödar peds för det mesta. Det är typ en kompis som har spelet, så vi turas om. Regeln är att man byter då man dör, och man måste få polis efter sig så snabbt som möjligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 cruisa. Jäkla skönt att bara glida omkring och kanske skjuta nån i en drive-by Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 14 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 cruisa. Jäkla skönt att bara glida omkring och kanske skjuta nån i en drive-by håller helt me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Jag håller med på cruisa, klart roligast!! Kan inte vänta tills det kommer ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Kan inte vänta tills det kommer ut! du har tyvärr inget val =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 du har tyvärr inget val =) Nä, jag vet...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 14 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Nä, jag vet...... d e synd azzå! jävlit synd men man längtar mer ju längre tid d tar så d kanske e bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Vote:Att klara uppdragen älskar allt med storyn. Alltid kul att köra uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 14 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Vote:Att klara uppdragen älskar allt med storyn. Alltid kul att köra uppdrag visst men cruisa e fan hilarious!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 (redigerad) cruisa och utforska miljön åker runt med en snygg sport bil, stannar vid varje röd ljus kollar runt om på naturen. Hittar man en rak sträka trycker platan i botten bilen går på hög varv. saktar ner åker in på ett vila område och letar lite poler och natur.Och så ser man en Freeway som står där, hoppar på den och fortsätter cruisa, små gasar lite, ser solen gå ner, det börjar rengna, man gasar på för att kunna spara så att spelet ska hoppa fram några timmar så det blir fint väder. Sen åker man ut med MCen igen Jag drömmde lite för mycket Finns inget skönare än att göra så Redigerad 14 juni, 2004 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XXC Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 cruisa och utforska miljön åker runt med en snygg sport bil, stannar vid varje röd ljus kollar runt om på naturen. Hittar man en rak sträka trycker platan i botten bilen går på hög varv. saktar ner åker in på ett vila område och letar lite poler och natur.Och så ser man en Freeway som står där, hoppar på den och fortsätter cruisa, små gasar lite, ser solen gå ner, det börjar rengna, man gasar på för att kunna spara så att spelet ska hoppa fram några timmar så det blir fint väder. Sen åker man ut med MCen igen Jag drömmde lite för mycket Finns inget skönare än att göra så Jävla skön story, måste testa göra så!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Jag vet inte om jag Njuter av det men... Vote: Cruisa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Alltså hur jävla onödig var inte denna pollen då? Fyller ingen funktion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 ja eller hur, finns hur många sånna här trådar som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 19 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Alltså hur jävla onödig var inte denna pollen då? Fyller ingen funktion. klart! för o se hur många som gillar o cruisa etc!!! tardass! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 klart! för o se hur många som gillar o cruisa etc!!! tardass!!! Jaha vad har det med själva spelet att göra? Nä just det, helt onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Men lägg ner nu! Ni har redan fått en topic låst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts