Jump to content

Slutet!

Share

Vi vet nu hur de ska börja, men slutet?  

73 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 54
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

SlIpKnOt & Wild_hawk

Sluta lipa fan, ni har inte tvingats att lägga någon onödig offtopic kommentar, så bara va tyst, erat onödiga tjat intresserar mig inte...

Im out! :rolleyes:

wtf?

jag sitter inte och lipar :D och jag la absolut ingen offtopic kommentar!

Jag tycker bara det är lite lustigt att ni börjar planera slut på spelet när det inte ens har släppts

softa

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker att True Crimes händelseförlopp (Ihopskrivet) är väldigt intressant då man kan gå tillbaka i storyn och se var man kunde gjort annorlunda, hade det varit att man fått spela om hela spelet för ett alternativt slut hade det varit dåligt, det är löst på ett bra sätt även om GTA inte borde vara så. GTA är inte uppbyggt på samma sätt som True Crime, True Crime går mer från uppdrag till uppdrag. Man kan inte göra det ena före det andra och att åka runt fritt ger ingen större behållning mer än att haffa kriminella (Iofs väldigt roligt!)

Redigerad av Upson
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

du klarade iaf längre än mig :D

men det innehöll bara massa saker som inte passar gta :blink:

Viserligen passade det, men man kan aldrig, jag upprepar aldrig skriva ett spelmanus på det sättet. Man kan inte skriva "Du åker dit och du gör så sen gör du så och skjuter honom så och så". I spel har man ju nämligen något som kallas valfrihet. Exempelvis "Du skjuter honom i huvudet och drar in i gränden" okej om man skjuter honom i magen och snor en taxi, vad händer då? Kommer den berömda "Game Over" skärmen upp?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Viserligen passade det, men man kan aldrig, jag upprepar aldrig skriva ett spelmanus på det sättet. Man kan inte skriva "Du åker dit och du gör så sen gör du så och skjuter honom så och så". I spel har man ju nämligen något som kallas valfrihet. Exempelvis "Du skjuter honom i huvudet och drar in i gränden" okej om man skjuter honom i magen och snor en taxi, vad händer då? Kommer den berömda "Game Over" skärmen upp?

ja gta är liksom ett spel där man ska ha många alternativ.

inget skit med "du springer dit, sen dit, sen dit" osv ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

tycker att det ska finnas flera olika slutfilmer. och att man ska kunna göra som i GTA 2 att man har respekt mätaren i each gäng. och när man dödat flera av det fientliga gänget så får man göra uppdrag för gänget (det man dödar för) och sen när man gjorde det då dödar man dem och gör det andra gängets uppdrag. skulle vara bra... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor