Stuaswift Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 MIAMI_VICE89 JAG SA ATT JAG INTE VILLE VARA TASKIGT FAST DITT UPPDRAG VERKAR PASSA IN MERA I ETT JAMES-BOND SPEL JAG VILLE INTE VARA TASKIG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 faaaan va osjyst! mitt va d bästa som skrivits på GTAsajten GD!! Nej totalt värdelöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 14 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 SlIpKnOt & Wild_hawk Sluta lipa fan, ni har inte tvingats att lägga någon onödig offtopic kommentar, så bara va tyst, erat onödiga tjat intresserar mig inte... Im out! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 SlIpKnOt & Wild_hawk Sluta lipa fan, ni har inte tvingats att lägga någon onödig offtopic kommentar, så bara va tyst, erat onödiga tjat intresserar mig inte... Im out! wtf? jag sitter inte och lipar och jag la absolut ingen offtopic kommentar! Jag tycker bara det är lite lustigt att ni börjar planera slut på spelet när det inte ens har släppts softa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dr_arnberg Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Det beror helt på hur man har spelat under spelets gång! Jag gillar och ogillar sådana spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 wtf? jag sitter inte och lipar och jag la absolut ingen offtopic kommentar! Jag tycker bara det är lite lustigt att ni börjar planera slut på spelet när det inte ens har släppts softa w00rd! fan låt spelet själv bestämma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Nej totalt värdelöst. bättre än va du nånsin kan komma på!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 bättre än va du nånsin kan komma på!! Haha.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 miami du måste kunna ta kritik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 miami du måste kunna ta kritik d kan ja men inte falsk och avundsjuk kritik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 d kan ja men inte falsk och avundsjuk kritik!!! du snckar inte om mig där, jag e inte det minsta avundsjuk och jag förstår dom andra när du skriver "fan vad oschyst! min ide var bäst" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 du snckar inte om mig där, jag e inte det minsta avundsjuk och jag förstår dom andra när du skriver "fan vad oschyst! min ide var bäst" ja snakcr om GTA Freak!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 d kan ja men inte falsk och avundsjuk kritik!!! Amen snälla nån, din idé var ju värdelös! Deal with it! On topic! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Precis det är ju liksom. du åker dit på det sättet och så kommer det hubbar men då tar du fram det vapnet och skjuter den ena så och den andra så. Liksam tänk om man inte vill göra så då? Det är ingen film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dog Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 vote: alt. 2 om det blir som i true crime med alternativa händelseförlopp, måste jag tyvärr olla på spelet och skicka det till polen. Miami_vice88: vet inte om ditt förslag var bra. somnade efter att ha läst de två första meningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 (redigerad) Tycker att True Crimes händelseförlopp (Ihopskrivet) är väldigt intressant då man kan gå tillbaka i storyn och se var man kunde gjort annorlunda, hade det varit att man fått spela om hela spelet för ett alternativt slut hade det varit dåligt, det är löst på ett bra sätt även om GTA inte borde vara så. GTA är inte uppbyggt på samma sätt som True Crime, True Crime går mer från uppdrag till uppdrag. Man kan inte göra det ena före det andra och att åka runt fritt ger ingen större behållning mer än att haffa kriminella (Iofs väldigt roligt!) Redigerad 15 juni, 2004 av Upson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Miami_vice88: vet inte om ditt förslag var bra. somnade efter att ha läst de två första meningarna. du klarade iaf längre än mig men det innehöll bara massa saker som inte passar gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 du klarade iaf längre än mig men det innehöll bara massa saker som inte passar gta Viserligen passade det, men man kan aldrig, jag upprepar aldrig skriva ett spelmanus på det sättet. Man kan inte skriva "Du åker dit och du gör så sen gör du så och skjuter honom så och så". I spel har man ju nämligen något som kallas valfrihet. Exempelvis "Du skjuter honom i huvudet och drar in i gränden" okej om man skjuter honom i magen och snor en taxi, vad händer då? Kommer den berömda "Game Over" skärmen upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Viserligen passade det, men man kan aldrig, jag upprepar aldrig skriva ett spelmanus på det sättet. Man kan inte skriva "Du åker dit och du gör så sen gör du så och skjuter honom så och så". I spel har man ju nämligen något som kallas valfrihet. Exempelvis "Du skjuter honom i huvudet och drar in i gränden" okej om man skjuter honom i magen och snor en taxi, vad händer då? Kommer den berömda "Game Over" skärmen upp? ja gta är liksom ett spel där man ska ha många alternativ. inget skit med "du springer dit, sen dit, sen dit" osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 tycker att det ska finnas flera olika slutfilmer. och att man ska kunna göra som i GTA 2 att man har respekt mätaren i each gäng. och när man dödat flera av det fientliga gänget så får man göra uppdrag för gänget (det man dödar för) och sen när man gjorde det då dödar man dem och gör det andra gängets uppdrag. skulle vara bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts