adde_as Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 men tänk om man har ett uppdrag och ska t.ex skjuta ner en helicopter- så har man ingen bazooka på sej det är det jag menar med att det blir krångligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Då skulle det väl vara bättre att vapen låg lite utsprida överallt..och dom mest exklusiva kunde vara gömda nånstanns i skogen kanske.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 15 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Då skulle det väl vara bättre att vapen låg lite utsprida överallt..och dom mest exklusiva kunde vara gömda nånstanns i skogen kanske.. NEJ, det skulle bli värsta overkligt. Jag tycker om att man måste köpa vapen eller slå ner någon med ett vapen för att få tag på ett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 NEJ, det skulle bli värsta overkligt. Jag tycker om att man måste köpa vapen eller slå ner någon med ett vapen för att få tag på ett varför inte ha med det klassiska ´´ligga vapen överallt`` då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 16 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 varför inte ha med det klassiska ´´ligga vapen överallt`` då??? det känns för overkligt sa jag ju, jag vill köpa mina vapen inte hitta dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Minigun är faktist ett av det bäst vapnerna att ha om man ska ha kul men också på updrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jimcarreyfan Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 ja eller varför inte ha en mask i fickan och kunna klä ut sig till tomtefan... och ha massa BODYGUARDS elvar som slänger packet i huvet på polisen. Så dom måste sätta sig och öppna packeten och när dem gör det så sprängs dem från denna planeten upp till tomtefans riktiga NORDPOL.... altså NORDPOLIA som ligger i närheten av planeten PLUTO. Och där stannar poliserna och sätter på TOMTE-MORSAN. Så där blir massa små POLIS elvar... och så blir det BUZZ LIGHTYEAR som måste rädda hela universum? Det tycker jag är ett bra vapen att ha i fickan.. LITE SNURRIG BLIR MAN AV ALLA SOM HAR IDÈER... Jag har också massa seriösa ideer så om nån vill veta mer så kan vi ta en fika nån gång på MÅNEN.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 @jimcarreyfan: Jag måste säga att det intryck du först gav visar sig vara helt falskt. Tyckte du verkade mogen, seriös och trevlig. Det har helt klart ändrats nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 18 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 ja eller varför inte ha en mask i fickan och kunna klä ut sig till tomtefan... och ha massa BODYGUARDS elvar som slänger packet i huvet på polisen. Så dom måste sätta sig och öppna packeten och när dem gör det så sprängs dem från denna planeten upp till tomtefans riktiga NORDPOL.... altså NORDPOLIA som ligger i närheten av planeten PLUTO. Och där stannar poliserna och sätter på TOMTE-MORSAN. Så där blir massa små POLIS elvar... och så blir det BUZZ LIGHTYEAR som måste rädda hela universum? Det tycker jag är ett bra vapen att ha i fickan.. LITE SNURRIG BLIR MAN AV ALLA SOM HAR IDÈER... Jag har också massa seriösa ideer så om nån vill veta mer så kan vi ta en fika nån gång på MÅNEN.. grabben, det du röker på måste du sluta med.. Tur i alla fall att inte jimcarreyfan jobbar hos R* tänk va dåligt det skulle bli om han fick bestämma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 @jimcarreyfan: Jag måste säga att det intryck du först gav visar sig vara helt falskt. Tyckte du verkade mogen, seriös och trevlig. Det har helt klart ändrats nu. Tror iof att det var ett inlägg för att ironisera alla dumma idéer som kommer upp hela tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts