Wild_hawk Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 En sak som jag tror de kommer ha med i spelet är spelaren i spelet Manhunt sätt att stoppa undan sina vapen, att pistolen eller nått annat vapen inte bara hoppar upp i deras händer när man byter vapen, att man istället ser spelaren stoppa ner vapnet i fickan och sedan ta upp ett annat vapnet. Tror ni också att det kommer bli så? Det skulle ju förstärka spelkänslan enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 ja exakt, helt plöstligt har han en magnum i handen sen får han en M4 eller något liknande förbättring Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Ja, men man kan ju inte bara plocka upp en M4 ur fickan Har faktiskt aldrig kört Manhunt finns det någon film som visar detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 på tal om vapen så tycker jag att dom ska ta bort minigun och såna där stora vapen. Tror att det kommer bli lite som manhunt iallafal smygg systemet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Har inte kört Manhunt men läst recension! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Aldrig ta bort mig! Jag är lungt det bästa vapnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Aldrig ta bort mig! Jag är lungt det bästa vapnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Aldrig ta bort mig! Jag är lungt det bästa vapnet. håller med! Minigun e skitballt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Det är okej med monterade miniguns men så overkligt när man springer runt med en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Aldrig ta bort mig! Jag är lungt det bästa vapnet. tar dom bort dig så dör du ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Aldrig ta bort mig! Jag är lungt det bästa vapnet. Ta inte bort minigun. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 (redigerad) hmm.. kanske blir ännu mer ovärkligt om man tar upp en bazooka ur fickan.. Men är värkligen en Miniguns så starka som dom är i vc? Redigerad 15 juni, 2004 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Fråga honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Men är värkligen en Miniguns så starka som dom är i vc? Det finns olika miniguns. Men vulcan 134 som finns i vc är mycket kraftigare i verkligheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 jag tycker inte man ska kunna bära en massa vapen..utan bara nåra stycken..och ha men ett gevär så tycker jag man ska kunna se den på ryggen...går ju inte gömma ett gevär i fickan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Det är så det är på Manhunt Man har geväret på ryggen, ett huvud i skärpet osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Det är iofs coolt går runt med en pistol i fickan och en kniv i skärpet! Sen ett gäver på ryggen om man har lust med d! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 jag tycker klart att man ska kunna bära hur många vapen som helst annars blir det krångligt. Och i VC kunde man faktist bara bära några av vaperna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 jag tycker klart att man ska kunna bära hur många vapen som helst annars blir det krångligt. Och i VC kunde man faktist bara bära några av vaperna ja man kunde bara bära ett vapen av varje kategori typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 15 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 (redigerad) jag tycker klart att man ska kunna bära hur många vapen som helst annars blir det krångligt. Och i VC kunde man faktist bara bära några av vaperna tycker man ska kunna bära två pistoler eller två uzi, eller en uzi och en pistol. Ett hagelgevär eller en basoka, jag vill alltså att de ska bli realistiskare. Blir ju sjukt tungt att ha massa vapen på sig Redigerad 15 juni, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts