dempaboy Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 jag skulle klistra in en text i paint och så fick jag det här medelandet: Text området är tillräckligt stort för att klistra in texten. Förstora textområdet och försök igen. bugg eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 (redigerad) *Edit Tog bort vad som stod för att det bara lät som ett dåligt skämt! Redigerad 13 juni, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 ehm, ska det vara kul på något sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Nej verkligen inte? fråga bara om han var det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 13 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 det är inget skämt jag försökte ta screen men det gick inte jag ska prova och få fram det igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Nej verkligen inte? fråga bara om han var det? jag syftade på #1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 de ''felet'' är ju lätt att fixa.. bara gör en text ruta, kopiera en text som är lång/längre än den textruten i paint, och försökt att kopiera in den.. .. *bling* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 jag syftade på #1 Hehe okej! jag trodde du menade mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts