dempaboy Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 jag väljer olika beronde på vad det är för spel annars är det engelska det är mer realistisk (stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Svenska så ofta det går.. Annars funkar Eng bra också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 brukar ta svenska. Men i bland också engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Om man installerar ett spel är det väl klart som korvspad att man väljer svenska? Men sen när man spelar så har jag inte alltid på svenska om det går, tänker då på NFS:U med dess lama översättning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 (redigerad) Edit: Oj missuppfattade hela topicen :"> Det beror på vad det är för spel. Tex gta måste man ha engelska (om man nu hade möjlighet att välja mellan de språken). Jag votade svenska förut, men det är olika. Redigerad 14 juni, 2004 av MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 13 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 jag väljer engelska mest för att det känns konstigt om det skulle stå på engelska på skyltar och dom talade svenska och det var brittiska flaggor eller amrikanska men jag väljer svenska på t.ex Black & White Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 svenska på dom flesta spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Engelska, dock gillar jag mer när tyska modeller har tyska skådespelare som pratar tyskaoch brittiska modeller som har brittiska skådespelare som pratar engelska och amerikanska modeller som har amerikanska skådespelare som pratar amerikanska och ryska modeller som har ryska skådespelare och ryska röster och så vidare Jag hatar när det är spel när till exempel det kommer en ryss som pratar engelska med rysk brytning, låter ju som om.... jag vet inte vad... men fult låter det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Ta t.ex. Sim City eller The Sims där kan man spela med Svenska, men om man sitter och spelar Half-Life eller GTA så skulle det inte vara samma "känsla" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Kör alltid med engelska, på allt. Text blir så mycket mer lättläslig, svenska översättningar försvårar det hela, och det är lättare (för mig) att förstå engelska. Hade jag haft en engelsk Windows XP version hade jag lugnt installerat den istället för den svenska jag har nu. Samma gäller med alla program jag har på burken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 ENGELSKA! Kommer ihåg när jag lirade Black and white på svenska de va HORROR! Kommer aldrig göra det mistaget igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Ta t.ex. Sim City eller The Sims där kan man spela med Svenska, men om man sitter och spelar Half-Life eller GTA så skulle det inte vara samma "känsla" w0rd!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 tillexempel No-one Lives Forever tyckte jag var bra på svenska, då de pratades på engelska medans det var textat på svenska, som i en amerikansk film... men typ actionspel låter fult om dom snackar på svenska... men typ The Sims och sånt är ju bra på svenska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts