Jump to content

svenska eller engelska

dempaboy
 Share

när du ska installera ett spel och det finns både svenska och engelska vad väljer du då?  

36 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Edit:

Oj missuppfattade hela topicen :">

Det beror på vad det är för spel. Tex gta måste man ha engelska (om man nu hade möjlighet att välja mellan de språken). :)

Jag votade svenska förut, men det är olika.

Redigerad av MP5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Engelska, dock gillar jag mer när tyska modeller har tyska skådespelare som pratar tyskaoch brittiska modeller som har brittiska skådespelare som pratar engelska och amerikanska modeller som har amerikanska skådespelare som pratar amerikanska och ryska modeller som har ryska skådespelare och ryska röster och så vidare :) Jag hatar när det är spel när till exempel det kommer en ryss som pratar engelska med rysk brytning, låter ju som om.... jag vet inte vad... men fult låter det! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kör alltid med engelska, på allt. Text blir så mycket mer lättläslig, svenska översättningar försvårar det hela, och det är lättare (för mig) att förstå engelska.

Hade jag haft en engelsk Windows XP version hade jag lugnt installerat den istället för den svenska jag har nu. Samma gäller med alla program jag har på burken...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

tillexempel No-one Lives Forever tyckte jag var bra på svenska, då de pratades på engelska medans det var textat på svenska, som i en amerikansk film... men typ actionspel låter fult om dom snackar på svenska... men typ The Sims och sånt är ju bra på svenska...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor