Kalan Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Jaja! så du tycker det är stötande att se på en "Tecknad tjejs mus"? Eller blir du kåt? "Forum Polis" ofta att hon är tecknad, hon är datoranimerad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 E det nån som kan skicka screens från postal 1? Föresten BTB Boresund min polare har varvat postal 2 och han säger att man får massa fusk när man har varvat spelet t.ex att min pissar eld! Och har du sett bakom ditt hus där finns en Liten tunnel och går du ner i den kommer du till talibanernas läger (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Hur pissar man eld? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Hur pissar man eld? Han sa att han varva spelet och då började han pissa eld sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 asså om ni tycker att den vanliga e bra vänta bara tills Postal 2 Apocalyps kommer till sverige där kan man ha lie yxa och huga av deras armar och ben och manchete kan man ha och sist men inte minst slägga (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jontemad Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 "Postal 2: share the pain" finns redan ute. kolla in webhallen.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 "Postal 2: share the pain" finns redan ute. kolla in webhallen.com Redan, det har funnits ganska länge, POSTAL 2: Apocalypse Weekend, ett expansion kommer snart. Denna sommaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Hur fan kan ni sitta o spela postal 2 sjukt javla skit spel. Nan som tycker som jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Hur fan kan ni sitta o spela postal 2 sjukt javla skit spel. Nan som tycker som jag? tycker också det är lite sjukt men men Lite överdrivet med katter som ljuddämpare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Roligt ju =) Frihet så det stinker om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Roligt ju =) Frihet så det stinker om det. Man kan inte kalla det ett rpg spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Postal är ett av mina favorit spel det är så jävla skönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Hur fan kan ni sitta o spela postal 2 sjukt javla skit spel. Nan som tycker som jag? W0RD UP, jag tyckte de va lite kul i början men de är för sjukt och för liten handling, det är så man kan gissa vad som ska hända varje gång man gör ett uppdrag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 (redigerad) W0RD UP, jag tyckte de va lite kul i början men de är för sjukt och för liten handling, det är så man kan gissa vad som ska hända varje gång man gör ett uppdrag också. Doubble W0rd up. t.ex Efter typ varje uppdrag får man en ny enemy som: Osama gubbarna, RWS protestanter, Bok brännarna. Redigerad 24 juni, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Doubble W0rd up. t.ex Efter typ varje uppdrag får man en ny enemy som: Osama gubbarna, RWS protestanter, Bok brännarna. precis, är ju så jätte vanligt att de alltid ska hända något sånt där, när man går till bibloteket börjar några jävlar bränna ner det, när man går till banken blir den rånad, när man går till kyrkan så kommer araber och tänder på sig själva.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 mmm, och sen några rednecks som har typ bazzat han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 finns det barn med i spelet? fan va sjukt isåfall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 finns det barn med i spelet? fan va sjukt isåfall... Det finns bara ett enda barn med. Barnskådespelaren Gary Coleman Man ska hämta en signerad bok av honom men polisen stormar stället och försöker döda honom. Jag lyckades aldrig döda honom (pumpade 2 mag med M16 i honom) men jag har hört att det ska gå. Undrar förresten om den riktiga Coleman vet om att han är med i spelet. Om inte så lär han ju stämma dom rejält när han får reda på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Postal är ett värdelöst spel. Varför ? De har så man kan skada djur... Det är bara polygoner, visst, men ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Postal är ett värdelöst spel. Varför ? De har så man kan skada djur... Det är bara polygoner, visst, men ändå... Jepp. Ovanligt kassa polygon uppsättningar också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts