Jump to content

Tangentspärr.

The Dude
 Share

Recommended Posts

Jag har inte gjort så grundliga undersökningar av problemet men ni vet när man sitter och liarar och så stöter man på det fruktansvärda spärren som gör att man man bara kan hålla ner ett antal knappar samtidigt. Litet irriterande. Kan man få bort den spärren på nåt sätt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Vigge. Det är väl så men det är riktigt irriterande.

Jag ska testa med ett nyare tangentbord då.

Tröga tangenter är väl för gamlingar och sånt som inte bara kan klicka snabbt på en knapp när dom skriver och då blir det ju många av den bokstaven man vill istället för en.

Avaktivera kortkomandot: Start>Kontrollpanelen>Hjälpmedel>(tangentbordsfliken, Tröga tangenter) Inställningar>Aktivera kommandot.

Sauer. Jag vet, han aeger i Warcraft III. Men du ser väl själv att det var jag?

Redigerad av EvilOL
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

precis som det hände för kalleR så lät mitt gammla tangent bord så, men det lever inte längre  ^_^  när jag fick en ny dator/nytt tangent bord så skickades det tangent bordet till tippen där jag "råkade" slå sönder den mot comtainer kanten som hämd  ;P

Tangentbord är ganska starka.

Om man kastar dom så hårt man kan i asfalten och hoppar på dom och dunkar dem i lyktstoplar så är ändå tangenterna det enda som lossnar. :P

Tro mig, jag har erfarenhet av sånt. :D Men det är klart..efter en stunds bankande brukar underdelen avlägsna sej från ovansidan. ^_^

Lite offtopic kanske..men jag skakade nyss mitt tangentbord och det regnade chips och brödsmulor.. :(

Redigerad av minigun
Länk till kommentar
Dela på andra sidor