The Dude Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Jag har inte gjort så grundliga undersökningar av problemet men ni vet när man sitter och liarar och så stöter man på det fruktansvärda spärren som gör att man man bara kan hålla ner ett antal knappar samtidigt. Litet irriterande. Kan man få bort den spärren på nåt sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Menar du när man trycker shift knappen flera gånger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Menar du när man trycker shift knappen flera gånger? när man trycker shigt fem gånger blir det automatiskt att programmet avslutas eller något väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Nej fan, inte det. Jag menar vilka tangenter som hellst. Om man kör gta tex så vill man kolla bakåt, svänga, gasa och stegra samtidigt så går inte det och datorn piper till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Nej fan, inte det. Jag menar vilka tangenter som hellst. Om man kör gta tex så vill man kolla bakåt, svänga, gasa och stegra samtidigt så går inte det och datorn piper till. jag tror nog inte det. Kan vara störrigt i bland med pipet och det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 (redigerad) Inte bara lite, där svinjobbigt och ett stort handikap. ps. När shift 5 gånger aktiveras tröga tangenter. Kan också vara rätt jobbigt men det går att avaktivera. Redigerad 13 juni, 2004 av EvilOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 köp ett nytt tangentbord... jag har bara upplevt det problemet med gamla tngbord... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Mitt splitternya gör så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Det beror ju på vilket det är... inget som går att avaktivera iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Inte bara lite, där svinjobbigt och ett stort handikap. ps. När shift 5 gånger aktiveras tröga tangenter. Kan också vara rätt jobbigt men det går att avaktivera. hur avaktiverar man tröga tangenter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 hur avaktiverar man tröga tangenter? Man trycker på högra shift 5 gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 *Off-topic* Hahaha.. Vem har en bild som heter Drunkenpanda som filnamn ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 *Off-topic* Hahaha.. Vem har en bild som heter Drunkenpanda som filnamn ? EvilOL, hurså? Nödvändigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Man trycker på högra shift 5 gånger. jag hade tydligen redan avaktiverat det, men förresten vad är tröga tangenter??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 precis som det hände för kalleR så lät mitt gammla tangent bord så, men det lever inte längre när jag fick en ny dator/nytt tangent bord så skickades det tangent bordet till tippen där jag "råkade" slå sönder den mot comtainer kanten som hämd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 hör man inte ljudet när man har tryckt på för många knappar samtidigt? det är väl för att tangentbordet inte hinner läsa av och skicka signalerna till datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 (redigerad) Vigge. Det är väl så men det är riktigt irriterande. Jag ska testa med ett nyare tangentbord då. Tröga tangenter är väl för gamlingar och sånt som inte bara kan klicka snabbt på en knapp när dom skriver och då blir det ju många av den bokstaven man vill istället för en. Avaktivera kortkomandot: Start>Kontrollpanelen>Hjälpmedel>(tangentbordsfliken, Tröga tangenter) Inställningar>Aktivera kommandot. Sauer. Jag vet, han aeger i Warcraft III. Men du ser väl själv att det var jag? Redigerad 14 juni, 2004 av EvilOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Sauer. Jag vet, han aeger i Warcraft III. Men du ser väl själv att det var jag? Aha..ok. Tyckte det lät lite lustigt med "Drunken panda". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 (redigerad) precis som det hände för kalleR så lät mitt gammla tangent bord så, men det lever inte längre när jag fick en ny dator/nytt tangent bord så skickades det tangent bordet till tippen där jag "råkade" slå sönder den mot comtainer kanten som hämd Tangentbord är ganska starka. Om man kastar dom så hårt man kan i asfalten och hoppar på dom och dunkar dem i lyktstoplar så är ändå tangenterna det enda som lossnar. Tro mig, jag har erfarenhet av sånt. Men det är klart..efter en stunds bankande brukar underdelen avlägsna sej från ovansidan. Lite offtopic kanske..men jag skakade nyss mitt tangentbord och det regnade chips och brödsmulor.. Redigerad 15 juni, 2004 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts