StellHell Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Denna topicen har jag startat Endast för att man ska skriva i om man behöver hjälp i ett uppdrag, inget annat... Detta blir bättre än alla andra för det blir inte lika isärdraget... Finns det någon som har frågat om samma uppdrag som du tänker fråga så behövs det ju inte frågas igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Hjälp med 2 uppdrag: Avery's uppdrag Destructoin Man, och Cortez' uppdrag Guardian Angels Skriv en guide eller nått... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Jag villa ha hjälp med uppdraget när kent paul ringer. sen åker man till honnom och så berättar han att Lance har blivit tillfångatagen... help me några tips...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brinckster Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Hjälp med 2 uppdrag: Avery's uppdrag Destructoin Man, och Cortez' uppdrag Guardian Angels Skriv en guide eller nått... på destrucition man tycker jag att du ska lära dig köra ordentligt och sedan undersöka byggnaden så du hittar alla tunnor.. sen kan du börja plocka upp bomberna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brinckster Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Jag villa ha hjälp med uppdraget när kent paul ringer. sen åker man till honnom och så berättar han att Lance har blivit tillfångatagen... help me några tips...? åk till ammunation innan och köp armor och nått fett vapen.. sedan tog jag en buss körde rakt på killarna som fanns vid ingången till soptippen.. fortsättar man en bit in och sedan till vänster finns där ett stort sopberg.. klättra upp där så har du bra utgångsläge för skytte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brinckster Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 (redigerad) va inget.. Redigerad 10 november, 2002 av Brinckster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Och jag behöver hjälp med uppdraget när man har tagit över Diaz hus sen ska man åka till varuhuser eller...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Eller det där första uppdraget man får av haiti kärringen...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Kan alla som hädanefter har en fråga om ett uppdrag vara så snäll att skriva i den här tråden istället för att spamma(Starta)upp nya trådar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Själv tycker jag det är bättre om det finns en topic till varje uppdrag, den tråd blir så rörig annars om 10 personer ställer olika frågor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Själv tycker jag det är bättre om det finns en topic till varje uppdrag, den tråd blir så rörig annars om 10 personer ställer olika frågor. Jo men nu finns det inte en tråd till varje uppdrag utan det finns 3....då tycker jag det är bättre att skriva här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 skulle bli tacksam om någon kunde hjälpa mig med supply and demand uppdraget? har tröttnat på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Baur Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 vilket är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 det när man träffar lance i båten och ska åka till en yacht Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deadnight Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 vad finns att säga om det ett skit lätt uppdrag åk först till yachten och skjut ner skytarna och förarna i båtarna på hemvägen och se upp med helikoptern på ditvägen höll jag mig på vänster sida om stora ön har mest öppet vatten där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 men hur fan kommer man till yachten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deadnight Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 bara att åka runt ön finns två vatten vägar dit är bara att köra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 då får jag tacka så länge, få se om jag kan klara det nu då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
torre Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 behöver hjälp med andra uppdraget av mc gänget...typ när man ska fylla nån "chaos meter" hur fan gör man för o hinna på den tiden? gått berserk med pansarvagn och fått 6 poliser men aldrig fyllt den!! några spec personer man ska döda eller måste man göra det från motorcyckeln?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 Jag behöver hjälp med uppdraget, då man ska flyga med helikoptern, och släppa bomber! Har någon några tips eller annan hjälp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts