kariya Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 okej tillbaka till vad topicen handlar om Epix: Kan man bli äcklad av fel skrivining Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Kariya, lite dubbeltydigt där. Du vill dels att vi ska hålla oss til trådens ämne men också fortsätta på felskrivningsämnet Epix; han har väl lika stor rätt att hänga på forumet bara för att han skriver irriterande. Du skulle inte överleva en sekund på Lunarstorm Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Kariya, lite dubbeltydigt där. Du vill dels att vi ska hålla oss til trådens ämne men också fortsätta på felskrivningsämnet Epix; han har väl lika stor rätt att hänga på forumet bara för att han skriver irriterande. Du skulle inte överleva en sekund på Lunarstorm nje, men jag tycker vi ska fortsätta med topicen men ville bara fråga Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 hahahaha grabben du har bigga problem om du äcklar dig på att nån inte kan Zkriva rätt, och du har bigga problem om du känner att du måste sitta och bossa runt med folk GET A LIFE NOOB Jag äcklar mig på honom som person, och jag är bara less på att han skriver så jävla konstigt. Vem ska ha ett liv om man sitter och håller på "n00b"! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts