kurrhtenn Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 (redigerad) Redigerad 13 juni, 2004 av kurrhtenn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 stört sköön bil asså! fatta att glida runt på landsbygden med den här! Du vet att du inte behöver starta en ny topic om allt va? (:!!! Annars är den cool! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kurrhtenn Skrivet 13 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 ook! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 stört sköön bil asså! fatta att glida runt på landsbygden med den här! ja den e störtskön! fan va ball att köra me den i öknen! LoLz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 ja den e störtskön! fan va ball att köra me den i öknen! LoLz Varför måste du alltid använda en jävla massa Z:an hela tiden? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Varför måste du alltid använda en jävla massa Z:an hela tiden? Varför måste du alltid klaga? Lolz lolz lolz lolz lolz lolz!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Varför måste du alltid klaga? Lolz lolz lolz lolz lolz lolz!!!!!! För att du äcklar mig och du kan inte skriva rätt heller. "d va värsta cooooolt lolz azzå ja längta fö fuullt!!" Ungefär så skriver du. "Det var värsta coolt, jag längtar för fullt." Sådär skriver folk. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 För att du äcklar mig och du kan inte skriva rätt heller. "d va värsta cooooolt lolz azzå ja längta fö fuullt!!" Ungefär så skriver du. "Det var värsta coolt, jag längtar för fullt." Sådär skriver folk. ja hade skrivit "d va skitcoolt lolz!! ja längtar för fullt" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 (redigerad) ja hade skrivit "d va skitcoolt lolz!! ja längtar för fullt" Varför skriver du så för? Kan man inte skriva rätt på forum ska man väl verkligen inte hålla till vid ett forum heller. edit Och nej, jag förstår faktiskt nästan inget av vad han skriver. Redigerad 13 juni, 2004 av epix Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Varför skriver du så för? Kan man inte skriva rätt på forum ska man väl verkligen inte hålla till vid ett forum heller. edit Och nej, jag förstår faktiskt nästan inget av vad han skriver. fattar du nte vad ja skriver? lite IQ man har isf... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Är den bilen med i san andreas? vad hittade du den bilden? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 slår vad om att man kommer kunna åka minst 5 pers på flaket Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Är den bilen med i san andreas? vad hittade du den bilden? Den var en av nyheterna på GTAsajten men dom togs bort för dom var olagliga....jag har alla nio bilderna dock! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Kan du inte skicka dom till mig över msnen bubbleboy90@hotmail.com Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 jag hittade bilderna här: http://www.gtaportal.com/?p=picturesarc&game=gtasa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 jag hittade bilderna här: http://www.gtaportal.com/?p=picturesarc&game=gtasa ja där ligger alla utsläppta! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 skön bil Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Snygg bil! Eller så att en annan person ska fatta: FeTt NaJz BIl AzzzÅ!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 För att du äcklar mig och du kan inte skriva rätt heller. "d va värsta cooooolt lolz azzå ja längta fö fuullt!!" Ungefär så skriver du. "Det var värsta coolt, jag längtar för fullt." Sådär skriver folk. hahahaha grabben du har bigga problem om du äcklar dig på att nån inte kan Zkriva rätt, och du har bigga problem om du känner att du måste sitta och bossa runt med folk GET A LIFE NOOB Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 hahahaha grabben du har bigga problem om du äcklar dig på att nån inte kan Zkriva rätt, och du har bigga problem om du känner att du måste sitta och bossa runt med folk GET A LIFE NOOB *fniss* Du är rolig. *pekar* T: Tja, fulare bil har man ju sett. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts