Infinite Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Nu är det så att jag försökte byta ljud på PCJ600 eftersom jag laddat ner ett skin där det följde med ljud. Men när jag försöker öppna sfx.SDT filen med Audio Editor så står det bara Access Denied. Hur gör jag för att åtgärda det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Ta bort skrivskyddet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Infinite Skrivet 13 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Ok tack, jag ska pröva det. Jag återkommer om det inte fungerar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Glöm inte att göra på det på hela GTA-mappen när du ändå håller på så slipper du göra det i framtiden om du ska installera andra modifikationer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Infinite Skrivet 13 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Jag gjorde som du sa epix och då funkade det! Tack för all hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 iofs var det minigun och epix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Infinite Skrivet 13 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 iofs var det minigun och epix Jo det har du rätt i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts