Deltanator Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Mina favoriter är Goldfinger och On Her Majesty's Secret Service. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Live and Let Die tycker ja e bra.Han med den där kroken vet inte va han heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Live and Let Die tycker ja e bra.Han med den där kroken vet inte va han heter. Tee Hee...eller nått sånt heter han väll??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Tee Hee...eller nått sånt heter han väll??? Jupp, Tee Hee är hans namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Någon mer än mig som gillar bondfilmerna?....En fråga som jag haft i huvudet en längre tid är vem som skulle ta över rollen som Bond när Brosnan lägger av(Han är klar för en femte) jag tror Russel Crowe ska spela bond. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 jag tror Russel Crowe ska spela bond. Russel Crowe??? Aldrig i livet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Jag tycker inte att bondfilmerna är bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Har ni sett när den där Tee Hee gör sönder James Bond's Walter PPK F*n va Bond håller tyst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 (redigerad) jag tror Russel Crowe ska spela bond. Det var länge sen han var aktuell...senast var det nån yngre skådespelare(Kan ej hans namn)... Redigerad 31 december, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 tycker bond filmerna är de bästa filmerna som finns...älskar dom så mycket.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 tycker bond filmerna är de bästa filmerna som finns...älskar dom så mycket.... Håller med till 100%! Bondfilmerna är bäst (:!!! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts