Funnylin Skrivet 11 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 Jag gillar också levande måltavla... Hmm..ingen annan som snackat om den.....vilken är det nu igen?...Är det den med dopade hästar??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 Hmm..ingen annan som snackat om den.....vilken är det nu igen?...Är det den med dopade hästar??? är det ine den med de två clownerna som kalstar knivar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 är det ine den med de två clownerna som kalstar knivar? Vem är det som är skurken?.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 Skurken e Max Zorin och MayDay ryssar,..... (gillar ni åskbollen?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 (redigerad) Ta bort det här hultan! Redigerad 12 november, 2002 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 Clownerna som kastar knivar är med i Occtopussy annå 1983...I levande måltavla ( A Wiew to a kill) är det en gammal gubbe och en psykopat som är skurkarna...Den filmen där dom klättrar på Golden Gate Bron i slutet.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 Clownerna som kastar knivar är med i Occtopussy annå 1983...I levande måltavla ( A Wiew to a kill) är det en gammal gubbe och en psykopat som är skurkarna...Den filmen där dom klättrar på Golden Gate Bron i slutet.... Okej....gillar inte den filmen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 12 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 Okej....gillar inte den filmen.... Inte jag heller enligt mig är det den sämsta filmen i serien.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 Ja den e dålig... har bara sätt den en gång.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 12 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 Mina betyg på Bond-Skådisarna.... Sean Connery: MVG George Lazenby: IG Roger More: VG+ Timothy Dalton: G Pierce Brosnan: VG ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 13 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2002 Roger More ruleZ.. han e bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 13 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2002 Jag gillar Sean Connery! Han e ju den riktiga bond Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2002 Mina betyg på Bond-Skådisarna.... Sean Connery: MVG George Lazenby: IG Roger More: VG+ Timothy Dalton: G Pierce Brosnan: VG ... Sean Connery är bäst Pierce Brosnan är näst bäst Roger moore kommer på 3:e plats George Lazenby på 4:e Timothy Dalton på 5:e Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 13 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2002 Hade med denna tidigare...Bond bilen Aston Martin db5... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 GoldenEye har helt klart den BÄSTA storyn. Den är inte häller fööööör overklig! Men de nya filmerna är mera sience fiction än "bond". Har sätt alla filmer utan de 2 senaste. Vet inte varför jag inte har sett the world is not enough Jag ska ändå sticka och se den senaste på lördag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 Lyssna... Moby-James Bond Theme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 Musiken i den klassiska öppnings-schenen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 Vad menar du med din signatur Paint?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Hehe...Kom att tänka på att i två filmer propagerar skurkarna mot rökning... Dels i den första..Dr. Noo säger vid ett tillfälle ungefär något sådant "Ni borde inte röka Mr Bond det är inte hälsosamt för era lungor" Och i "You Only Live Twice" såger Bloyfeld (säkert felstavat) Det blir inte nikotinet som tar död på er... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Hehe...Kom att tänka på att i två filmer propagerar skurkarna mot rökning... Dels i den första..Dr. Noo säger vid ett tillfälle ungefär något sådant "Ni borde inte röka Mr Bond det är inte hälsosamt för era lungor" Och i "You Only Live Twice" såger Bloyfeld (säkert felstavat) Det blir inte nikotinet som tar död på er... Ian Fleming var mot rökning i alla former(Hmm???)....okej ren chansning men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts