Arman Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Jag har nu CuteFTP som säger att jag måste vara connectad med en FTP-server... Vet ni var man kan registera sig och joina en sån? Har GTAsajten kvar sin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 nu tror jag att du har fått det hela om bakfoten? CuteFTP är ju en FTP-klient, ett program som är avsett för att ansluta till FTP-servrar för att ladda upp och ladda ner filer. Allt du behöver för att ansluta till en server är dess ip-adress och ibland även ett användarnamn och lösenord. Vad ska du med CuteFTP om du inte ska ansluta till FTP-servrar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 nu tror jag att du har fått det hela om bakfoten? CuteFTP är ju en FTP-klient, ett program som är avsett för att ansluta till FTP-servrar för att ladda upp och ladda ner filer. Allt du behöver för att ansluta till en server är dess ip-adress och ibland även ett användarnamn och lösenord. Vad ska du med CuteFTP om du inte ska ansluta till FTP-servrar? Ööö, det är ju exakt det jag letar efter. En FTP-server. (:!!! Jaja, sånna här "missförstånd" blir det om ingen läser hela posten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Registrera? Det är väl bara att joina nån, typ ftp://ftp.ea.com/pub eller whatever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Ööö, det är ju exakt det jag letar efter. En FTP-server. (:!!! Jaja, sånna här "missförstånd" blir det om ingen läser hela posten... eh, jag läste hela tråden.... Jag har nu CuteFTP som säger att jag måste vara connectad med en FTP-server.. Varför ska du använda CuteFTP om du inte har någon FTP-server att ansluta till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts