Flanders Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 HAHA vad sa jag! ja två mål på övertid.... själv gillar ja Frankrike efter sverige...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Varför håller alla på storlagen efter Sverige? Jag håller alltid på underdogs(Förutom i VM när Brasilien spelar)! Go Sverige! Go Lettland! Go Grekland! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 ja två mål på övertid.... själv gillar ja Frankrike efter sverige...! Jag köpte EM-lotto för en vecka sen, jag hade tur, de stog 2 - 1 till Frankrike så nu har jag lite money. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Varför håller alla på storlagen efter Sverige? Jag håller alltid på underdogs(Förutom i VM när Brasilien spelar)! Go Sverige! Go Lettland! Go Grekland! Haha gillar SVerige, Grekland och Frankrike... mest för att jag höll på Frankrike 98 o då vann dem, stannat kvar i hjärtat, kan inte hjälpa det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Har alltid gillat påvens nation och kommer nog hålla på deras fotbollslag. (Italien) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Har alltid gillat påvens nation och kommer nog hålla på deras fotbollslag. (Italien) Ehmm...Påven är Polsk...hans hem är iof Vatikanen. Men det räknas väl som en egen nation, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Ehmm...Påven är Polsk...hans hem är iof Vatikanen. Men det räknas väl som en egen nation, eller? Jupp, en egen nation, med egen flagga, egen TV-kanal, och egen tidning.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Jupp, en egen nation, med egen flagga, egen TV-kanal, och egen tidning.. ...fast inget fotbollslag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Eeh..sorry då . Hänger inte riktigt med i tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Frankrike eller tyskland tar guldet. Frankrike med alla sina coola tekniska spelare. Och tyskland med sitt startka och tunga försvar. Holland kom inte förbi dom! dom var som en kinesiskmur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 ...fast inget fotbollslag Ganska dåligt egentligen, San Marino har ju ett fotbollslag. Sen undrar jag varför i Helvete Israel spelar Em-kval? De kan väl ge plats åt europeiska lag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts