Jimmy89 Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 Hur får man ut snubbarna ur tanken så man kan sno den i vc?? (och finns det livvakter isåfall hur fixar man det?) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 1. skut snubben som sitter i luckan på tanken... sen går du in.. 2. har aldrig lyckats med liv-vakter! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Menar du på uppdraget Sir, Yes Sir! eller? Isådana fall ska du vänta tills tills dom stannar och köper munkar. Har för mig att det finns många sådana här topicar...... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Eller varför inte bara vänta tills dom stannar för att köpa munkar.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Eller varför inte bara vänta tills dom stannar för att köpa munkar.. vad det inte precis vad GTA_Erik sade? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Eller varför inte bara vänta tills dom stannar för att köpa munkar.. Är du säker? Har för mig att man ska vänta tills militärerna ska ut och köpa munkar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Är du säker? Har för mig att man ska vänta tills militärerna ska ut och köpa munkar. Jag väntade då i alla fall på att militärerna skulle gå ut och köpa munkar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Å jag väntade tills militärenrna skulle köpa cyklar nej men det är bara att meja ner alla soldater å sen skjutqa snubben på pansarvagnen och tas den å brassa på. Livvakter får du när du har klarat 100% utanför versetti estate (dom finns där ibland). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 jag väntar inte tills dom köper DONUTS (inte munkar (:!!! ) jag stormar bala allting Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Till er som inte fattar http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...10319&hl=munkar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 LoL. Den hade jag nästan Glömt. (:!!! Den var verkligen skojj..en del som gjorde sej förtjänta av en varning där faktiskt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Till er som inte fattar http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...10319&hl=munkar En klassiker (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Va jobbiga ni måste varit egentligen (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 "Men jag säger bara det, gör ni det igen blir ni hyperatade", stell Jag säger inte ett ord Men ni andra kan vänta på en trevlig hybernatining. Stell, håll nu vad du lovat (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 "Men jag säger bara det, gör ni det igen blir ni hyperatade", stell Jag säger inte ett ord Men ni andra kan vänta på en trevlig hybernatining. Stell, håll nu vad du lovat (:!!! Men jag var tvungen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 (redigerad) Men jag var tvungen. (:!!! men de finns ju 2-3 andra sånna topics också.. men ingen har blivit hybernatad.. tror att han ljuger.. de där kanske inte man skulle sagt.. =/ Redigerad 13 juni, 2004 av GiZmo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 lol, varenda gång någon säger något om munkar så börjas det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Jag reportar det här så får vi se vad han säger... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Till er som inte fattar http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...10319&hl=munkar Jag tror jag slapp undan en varning... Men det hade varit värt en! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Ajaj.. Får bli ett långt snack med hultenius och ett par Hypernatingar här skulle jag tro.. *CLOSED!!!* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts