The Dude Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Vem fan är ozzy då? han ser ju inte ut sådär. Och alla vet mycket väl att det var ett misstag att ladda upp bilden så stfu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Vem fan är ozzy då? han ser ju inte ut sådär. . Han utan mustasch Bara att han är hundra år yngre där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Haha, lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 13 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Det var kanske snyggt med mustasch på 70-talet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Kanske en onödig kommentar från mig nu, som vanligt fick jag reda på denna faktan när jag va i skolan och min mystiska vän som inte är inne på msn nu men iaf Vi va inne på någon E3 sida och där stod det att SA hade varit med på deras mässa och att Snoop m.m. hade lirat spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 13 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 OK! Då tycker jag att dom borde lägga ut E3-trailern (om det finns nån) på nätet! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Vem fan är ozzy då? han ser ju inte ut sådär. Och alla vet mycket väl att det var ett misstag att ladda upp bilden så stfu. Du fattar ju väl att den bilden nte e tagen på sistone och att männiksor åldras o då borde du fatta att bara för man ser ut på ett sätt nu så såg man inte likadan ut för 30 år sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Surfitta?` Jag lolade åt att hans utseende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Surfitta?` Jag lolade åt att hans utseende. precis! gör inte d! han e ju skitsnygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts