Maxz Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 Det kanske finns en tråd om detta men ajg skriver en iaf! Finns det någon Video-sekvens från GTA SA ute just nu!? Förresten visades GTA SA upp på E3 om det nu har varit! Förresten är E3 i LA om jag har rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 SA var inte med på E3, och den där bilden var jävligt onödig att infoga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Jo , GTA SA var med i E3 i år ja ... Ja det var i LA.... Detta vet jag för min kompis var där !!... + att video trailern kommer ut i augusti vad jag vet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Oj, sorry, måste ha läst fel någonstans. Ska bli kul att se trailern i augusti! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Men allstå vad hade din polare att berätta då? För alla andra källor säger ju att de inte var där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Dom var där men inte ''ute''.. utan dom var i ett stängd rum där bara vissa fick komma in.. =/ eller? så var de väll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Dom var där men inte ''ute''.. utan dom var i ett stängd rum där bara vissa fick komma in.. =/ eller? så var de väll? Tror att det var så. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Tror att det var så. yeay... >bäst..< (eller inte) hoppas videon kommer lite tidigare.. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 SA var inte med på E3, och den där bilden var jävligt onödig att infoga. Inget som har med Black Sabbath e onödigt!!!;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Inget som har med Black Sabbath e onödigt!!!;D HAHAHA är dom faggotsen black sabbath? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 HAHAHA är dom faggotsen black sabbath? faggots? faggots? menar du att Black Sabbath(Ett va banden som grundat rocken) är faggots?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 faggots? faggots? menar du att Black Sabbath(Ett va banden som grundat rocken) är faggots?? Ja. Det menar han, och jag är helt med honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Ja. Det menar han, och jag är helt med honom. Hade Hultan sett det och varit hårdrockare hade han banat er två för livet! Black Sabbath är fan gudar inom rocken! När man tänker Black Sabbath, tänker man lite på Otis Redding.....R.E.S.P.E.C.T!!!! !! So Show Some Fuckin´ R.E.S.P.E.C.T To Thá Gods !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 (:!!! Nu är jag inte intresserad av rock, och administratörer över seriösa forum brukar inte stänga av folk för att någon skriver bullshit om 4 skäggtomtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 lolz azzå dom är inte gudar. Men seriöst hur bögiga ser dom inte ut så? Tror inte hultan skulle banna oss om han var hårdrockare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 (redigerad) (:!!! Nu är jag inte intresserad av rock, och administratörer över seriösa forum brukar inte stänga av folk för att någon skriver bullshit om 4 skäggtomtar. Skäggtomtar? Om du har en old man...fråga honom om han inte hade "skägg" vid dom åren?!?! Redigerad 13 juni, 2004 av Miami_vice88 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Jo, han hade skägg. Och det ser förjävligt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Jo, han hade skägg. Och det ser förjävligt ut. ja...förstår man sig inte på musik så gör man nte....tough break! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Vänta! Har nån av dom skägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Iced earth ska det vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts