fablenine Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 hahaha det är nog det dom menar. Skulle inte stealth kunna betyda att man kan gömma sig bakom typ bilar utan att olisen märker en också? att undgå att bli sedd i stort sett.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 lätt att min snubbe ska ha cornflättor =) fifan va snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 lätt att min snubbe ska ha cornflättor =) fifan va snygg min ska ha afro-frilla HEEEEEEELL YEA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Aa afro, corn och snaggat is the sheeet...men ja undrar om man kommer att kunna göra loggor i håret för DET VAR INNE mellan slutet av 80-talet till slutet av 90-talet, är faktiskt fortfarande det =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 lätt att min snubbe ska ha cornflättor =) fifan va snygg tror det är rastaflätor du syftar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Ja självklart, man har stealth kläder på sig så kan man gå hur man vill för ingen ser en. OBS ironi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 hoppas att man kan gömma sig för polisen när man bli jagad tex. hoppa in i en buske ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 tror det är rastaflätor du syftar på. Nej, corn rows heter det...checca här Corn Rows Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts