heat Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 min kompis säger att det fins ett slakthus och gravar där det finns ett skelet finns det och var? han säger okså att det finns ett hus med blod på vägarna finns det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 Säger han att det finns sjungande hamstrar och flygande katter också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 Säger han att det finns sjungande hamstrar och flygande katter också? Gravar finns det i haiti pastor Richards begravningsbyrå. vid pizzerian ligger det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 Gravarna med skelettet ligger vid begravningsbyrån på andra ön (intill pizzerian i närheten av vägen som leder till soptippen). Det nerblodade badrummet (jag antar att det var det din kompis menade) hittar du i Apartment 3C som ligger i huset brevid södra Pay N Spray på första ön. Gå in genom den här dörren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 Gravarna med skelettet ligger vid begravningsbyrån på andra ön (intill pizzerian i närheten av vägen som leder till soptippen). Det nerblodade badrummet (jag antar att det var det din kompis menade) hittar du i Apartment 3C som ligger i huset brevid södra Pay N Spray på första ön. Gå in genom den här dörren. E det där det är inävlor o det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 vid skellettet finns väll ett HP också har jag för mig (eller så minns jag fel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 vid skellettet finns väll ett HP också har jag för mig (eller så minns jag fel) det gör du inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 vet någon vart inälvorna är? hittade lägenheten med blodiga badrummet,och skelettet o det, men BTBoresund visade en bild på något inälv-föråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Huset ligger (om du står mitt emot begravningsaffären) så ligger inälvorna på höger sida, näst intill begravningsaffären Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Huset ligger (om du står mitt emot begravningsaffären) så ligger inälvorna på höger sida, näst intill begravningsaffären kan du lägga upp bild??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 kan du lägga upp bild??? Har vc på PS2 så nej, tyvärr. Men någon annan kanske kan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 kan du lägga upp bild??? Jag har en bild någonstans i datan, jag tog screenshot på skeletet. Om du går vid Pizzarian vid little haiti, så går du längst demdär "halv ruttnande" husen tills du hittar en smal gång rakt in där, sen e du typ på gravplatsen, med ett skellet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Here we go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Here we go (:!!! LOL JOSSE NU BLEE DEN EKLIIIIIIIIIIIIIIII! har sett den förr fast kommer inte ihåg vart :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Here we go lol vad fult skellett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 lol vad fult skellett tänkte precis säga de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Han ser lite platt ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Han ser lite platt ut... jo...inälvorna är direkt till höger om man står vid ingången till skelettet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Gravarna med skelettet ligger vid begravningsbyrån på andra ön (intill pizzerian i närheten av vägen som leder till soptippen). Det nerblodade badrummet (jag antar att det var det din kompis menade) hittar du i Apartment 3C som ligger i huset brevid södra Pay N Spray på första ön. Gå in genom den här dörren. Alla som har sett Scarface ser kopplingen direkt. Gravarna visste jag faktiskt inte om! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts