JohnnyH87 Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 Jag började nyligen spela GTa2 igen, så jag bestämmde mig för att ladda ner den senaste patchen. Eftersom FilePlanet har problem med inloggningen bestämmde jag mig för att ladda ner den härifrån GTA Sajten. Förra gången jag patchade spelet (ca.1 år sen) så använde jag den sista officiella patchen. Den gjorde bland så att jag bara behövde använda CD:n för musiken, ingenting för spelet, vilket gjorde att spelet flöt på bra även när jag hadde DC++ igång. Men nu när jag installerade patchen (som jag bara kan anta är den sista patchen) så står det att jag ska stoppa i CD:n, men jag har ju CD:n i! Jag har en fullt laglig version av spelet, så det är inte det som är problemet. Vet någon var (förutom FilePlanet) jag kan hitat den sista patchen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 Jag fick samma problem när jag försökte patcha mitt 100% lagliga GTA2 så jag körde systemåterställning och fortsatte spela utan patch. Installera om GTA2 och försök sedan installera patchen igen. Här är den senaste patchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 12 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 GTA Sajtens fungearr fortfarande inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts