kahuna Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 Men den tidningen kommer inte hit på ett bra tag..den har nyligen släppts i UK..jag köper den tidningen varje månad och den kommer ut i början av varje månad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 Här kan ni köpa tidningen Press Stop Press Stop finns i Stockholm, Göteborg och några andra städer kan man köpa den där nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 Tufft att man kan klippa sig hoppas man kan välja många frisyrer! Undras om man kan köpa mera kläder än i VC! Jag måste ha de här spelet jag blir helt galen om d inte kommer snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 POLISMOTORCYKLAR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NamChai Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 vad heter själva tidningen hittar den inte på sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 Official Playstation 2 Magazine UK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 Fyfan va grymt..!!! Längtar even more.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 Tidningen finns inte ute än... den kommer i början av Juli.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NamChai Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 Jo kom på det sen att den hette Official Playstation 2 Magazine UK sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NamChai Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 vill ha mer bilder hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 jag har sparat alla bilder nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 Tufft att man kan klippa sig hoppas man kan välja många frisyrer! Undras om man kan köpa mera kläder än i VC! Jag måste ha de här spelet jag blir helt galen om d inte kommer snart! titta på alla bilderna, så ser du att frisyrerna växlar så det finns nog ett hyfsat stort utbud =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 (redigerad) I en av bilderna (När bild på Carls ansikte tror jag) ser han faktiskt inte alls så mesig ut längre Redigerad 12 juni, 2004 av Upson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 I en av bilderna (När bild på Carls ansikte tror jag) ser han faktiskt inte alls så mesig ut längre Mesig? har han nånsin gjort d? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 I en av bilderna (När bild på Carls ansikte tror jag) ser han faktiskt inte alls så mesig ut längre tycker bara att han ser hög ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 tycker bara att han ser hög ut.. haha lolz jo d e sant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 nu ser man skillnaderna i kroppsformen också..Här är han ju rätt biffig.. http://www.codenamesa.co.uk/media/content/screenshots/opsm2_screen13.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 Här kan ni köpa tidningen Press Stop Press Stop finns i Stockholm, Göteborg och några andra städer vart ligger press stop, kan man köpa tidningen på pressbyrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 vart ligger press stop, kan man köpa tidningen på pressbyrån??? men gå in på sidan och kolla butiker! där står adresserna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 Skööna bilder!! alla är sparade! och fan va cooolt när han stegrar med cykeln.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts