ERROLS TRUMMA Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 Jag har xbox,pc och ps2 och tänker köpa det till pc så jag tänker inte gå in på sa:forumet färän ja köpt det till pc för då avsläjar andra förmodligen vad det finns för bilaro.s.v Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 ja en och annan spoiler kommer väl...folk som vill ha tips om uppdrag, skapar polls om vilka tricks på cykeln som e fräckast med mera.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 12 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 ja en och annan spoiler kommer väl...folk som vill ha tips om uppdrag, skapar polls om vilka tricks på cykeln som e fräckast med mera.. Ja men vill inte du finna bilarna skälv (stavning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 Ja jag kommer nog att gå in här ändå, kan inte sitta och vänta i ett halvår typ... haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 Jag ska köpa det till ps2 kanske skriver något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 Jag ska köpa det till ps2 kanske skriver något Kariya skriver en walkthrough till spelet och avslöjar alla roliga detaljer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 Kanske SA till Ps2 kan få en egen avdelning på forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 Bryr mig inte, ska ändå gå in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 Fattar inte varför Rockstar inte släpper det till PC samtidigt som ps2! De gäller bara att mjölka fram pengar för de tjänar bättre på ps2 än PC! Allt handar bara om pengar! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 (redigerad) Fattar inte varför Rockstar inte släpper det till PC samtidigt som ps2! De gäller bara att mjölka fram pengar för de tjänar bättre på ps2 än PC! Allt handar bara om pengar! :'( intresant bild men vad har den med att ´´mjölka pengar`` att göra??? Såg att Hultenius fyller år idag - Grattis Redigerad 12 juni, 2004 av adde_as Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts