Patrik Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 (redigerad) Varför blir det så här NON-textur på bucklorna?? Redigerad 12 juni, 2004 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 Han/hon som gjorde den kasnke glömde lägga textur på den biten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 Varför blir det så här NON-textur på bucklorna?? Du kan ju altid försöka kontakta den som gjorde modden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 ok, då kontaktar jag mig själv då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 ok, då kontaktar jag mig själv då Fast kontakter behövs ej du är kanske trådlös Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 men hur ska jag gö för att de ska bli normalt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 men hur ska jag gö för att de ska bli normalt? du måste lägga till buckel texturer precis som när en orginal bil blir bucklig så ser du att det är ett kryss som likgger i mitten av bucklan. den texturen måste du lägga in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 sådär har jag med..men mina säten i vc e texturlösa :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts