tommy killer Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 jag var en gång inne på en hemsida (har glömt) och där stod det att man fick nått om man sprängde tarbush cafe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 man klarar uppdraget ,hehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 det är väl inte då man får polisdräkten? Det är väl först efter malibu-parolling uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 så vitt jag vet finns polisdräkten alltid där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 japp man får Poliskläderna efter Copland de uppdraget ni snackar om! och Gtamama skärp dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 det vet jag med polis-kläderna men man fick något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts