Saif Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 Jag får upp en skylt där det står Loading.. på. Den går aldrig bort. Jag är tvungen att starta om varje gång. Är det någon som vet var felet är?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 Det är nån n00b som har creatat warezet är min gissning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 Jag får upp en skylt där det står Loading.. på. Den går aldrig bort. Jag är tvungen att starta om varje gång. Är det någon som vet var felet är?? kan vara nått fel på main skulle jag tro.. låter de: "Pling!!"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saif Skrivet 12 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 kan vara nått fel på main skulle jag tro.. låter de: "Pling!!"? Nej det låter ingenting.. Å musiken som är på fortsätter spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 testat instalera om? tror att de kan funka då.. annars kan jag tyvär inte hjälpa dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saif Skrivet 13 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 okej...får testa det då( på PC)...jag har det både på ps2 å pc...och det blir så på båda.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Det låter jävligt skumt om det är så på ps2an. Du har nog en ond aura omkring dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 okej...får testa det då( på PC)...jag har det både på ps2 å pc...och det blir så på båda.. men shit?! om de är så på Ps2:an oxå så gå och byt ut spelet.. samma med den på pc:n.. måste va nå konstigt (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Lol tror inte ett skit på att han har båda, men testa installera om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saif Skrivet 13 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Lol tror inte ett skit på att han har båda, men testa installera om jo..visst har jag båda.... på pc går det bort efter en stund men inte på ps2..tycker att det e konstigt..får väl försöka med nåt av era tips..tack ska ni ha förrestren!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 hint:ta liyr t-röd på en mjuk trasa och gnid på skivan, sen torka och klart. t-rödet tar bort fett som finns på fingrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts