Dodoflyer Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 Vad har ni för Stoppie- och Wheelierekord? Några tips?! Jag blir lycklig om jag får 4 sek. på stoppie... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 (redigerad) Longest Wheelie time (secs) 258 Longest Stoppie time (secs) 163 gjorda med Pizza Boy.. ett tips är att använda Faggio/Pizza Boy Redigerad 11 juni, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 Den har fått Sanchez handlig bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dodoflyer Skrivet 11 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 Hur gör ni med stoppies??? Håller man balansen på nåt speciellt sätt eller? Vart slår ni Wheelierekorden? Jag tycker det är enklast med raksträckor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 wheelierekord slår man på flygplatsen.. gäller att hitta en bra sträcka där man har stor plats att svänga så att man kan åka varv efter varv.. stoppierekord på faggio/pizzaboy slår man på följande vis: gasa upp fart, bromsa och gör en stoppie, när den har kommit upp till balanspunkten släpp bromsen och gasa istället och du fortsätter att åka på framhjulet det går dock inte att svänga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 3 sec på stoppie med en Faggio från uppdraget Gun Runner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 wheelierekord slår man på flygplatsen.. gäller att hitta en bra sträcka där man har stor plats att svänga så att man kan åka varv efter varv.. stoppierekord på faggio/pizzaboy slår man på följande vis: gasa upp fart, bromsa och gör en stoppie, när den har kommit upp till balanspunkten släpp bromsen och gasa istället och du fortsätter att åka på framhjulet det går dock inte att svänga det går men det är svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 nä, det är svinlätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 slog 5 sek idag! flygplatsen är bäst att vara på om man ska göra stoppie/wheelie rekord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 wheelie rekord: från hamnen runt stadion och tillbaka 2 gånger. (hade ont i fingrana sen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 för att göra en wheelie på ett lätt sett, så ta en sanshez (stavning?) och börja stegra, och om man kommer upp i en speciell fart så fastnar den i läget och man kan åka runt typ tills man inte orkar mer, PS:jag har bara provat det till ps2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 har en fråga, hur gör man "Longest 2 wheels time/distance" har n0ll på dom i mina stats! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 (redigerad) tror de är med bil, att åka på sidan/2 hjul. Redigerad 17 juni, 2004 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 tror de är med bil, att åka på sidan/2 hjul. det har jag gjort många gånger med många bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 okej, då vet jag inte vad det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 det har jag gjort många gånger med många bilar i minst 2 sekunder! annars får man ingen bonus.. det är inte helt lätt... ambulansen eller liknande eller trimmad golfcart verkar vara lättast.. mitt rekord är bara 5 sekunder :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
linkan Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 15 sec med piaggio NRG (faggion) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts