rt1000 Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 hej när jag läste i en readme fil så stog det att man skulle gå in på handling.cfg och ändra handling och när jag klicka på filen så kom det upp en ruta där det stod att det var något fel sen när jag stängde ner rutan så var handling.cfg borta jag har sökt men inte hittat något och när jag försökte installera om så var readme_italia skrivskyddad men jag har installerat förut med samma cd-skiva. kan någon fixa en ny readme_italia fil så skulle det vara super skyst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Använd punkt och versaler. -> Installera om igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Varför vill du ha en readme på italienska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rt1000 Skrivet 11 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 Varför vill du ha en readme på italienska? därför att man är tvungen att ha den jag vet inte varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 Så, om jag har fattat rätt, vill du alltså ha readmen på italienska? Laddar upp för säkerhetskull.Readme_ITALIAN.txt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rt1000 Skrivet 11 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 Så, om jag har fattat rätt, vill du alltså ha readmen på italienska? Laddar upp för säkerhetskull. tackar nu ska jag försöka installera om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts