GTA-3 Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Hur gör jag en bil i GTA 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Du kan använda ZModeler. Länk: ZModeler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-3 Skrivet 10 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Du kan använda ZModeler. Länk: ZModeler Hur andvänder jag det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Hur andvänder jag det? Tror du att det går att förklara bara så eller? Läs en guide så fattar du kanske lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 Hur andvänder jag det? Läs readmen eller så kolar du lite mer på moddforumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts