Robin_G Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Assassination Contracts Completed 4 out of 5 står det i min stats. Assassination betyder ju lönnmördare men hur ska jag få 5/5 och vad är det gör något? Mvh // Robin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Det är jobben du tar av Mr. Black. Lättare förklarat är det dom du tar vid telefonikonerna. Klara dig fram lite i spelet så ringer någon och säger t.ex. "Get to phone next to the blablabla..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 mr.blacks upprdrag e traddiga. de sugger hårt tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 mr.blacks upprdrag e traddiga. de sugger hårt tycker jag. jag tycker dom är bland dom roligaste uppdragen i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 jag tycker dom är bland dom roligaste uppdragen i spelet w0rd, uppdraget där man ska likvidera ett antal bankrånare är enligt mig ett av de roligaste uppdragen i hela vice city. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 w0rd, uppdraget där man ska likvidera ett antal bankrånare är enligt mig ett av de roligaste uppdragen i hela vice city. vilket e det uppdraget. har glömt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Man får en sniper och något mer vapen och så ska man döda några människor som förbereder ett rån. En av gubbarna är placerad på en reklamskylt. Hoppas du förstår vilket uppdrag det är nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaeR Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Man får en sniper och något mer vapen och så ska man döda några människor som förbereder ett rån. En av gubbarna är placerad på en reklamskylt. Hoppas du förstår vilket uppdrag det är nu. Aha det.. Han som står på den där jätte höga reklam saken? Uppdraget kanske är roligt men det är ganska svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 nä det e lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Nee. Telefeonuppdragen är tråkiga. Egentligen är VC´s uppdrag inte alls bra, inte något av dem. Keep your friends close var rätt skoj. Kanske för att det var det enda som var ganska svårt. Men klarade ändå på 3:e försöket. (skryt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Det uppdraget är värkligen svinlätt med minigun. Det enda uppdraget jag alltid får köra om några gånger innan jag klarar det är Death Row när man ska rädda Lance på tippen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 på det death row så ta en bil kör in i dem som står vid ingången ta mp-5 och bara peppra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Det enda jag fick köra om var Copland, och båt uppdrag Keep your friends close klara jag på andra försöket tror jag... var int eberedd på att Lance skulle ha alla sina polare på taket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Det enda jag fick köra om var Copland, och båt uppdrag Keep your friends close klara jag på andra försöket tror jag... var int eberedd på att Lance skulle ha alla sina polare på taket jag körde typ bara om stunt boat challance och boatyard uppdraget..men jag har ju klarat storyn 6 gånger nu.. så har tränat rätt så mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 jag fiuck bara köra om den med anti paulet eller vad hon nu stavar sitt namn som man ska hämta de väskorna . Blev skjuten av cubans på vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts