kahuna Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Jag tyckte inte om dom iallafall..men det är ju min åsikt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Jag längtar inte till SA, är det något fel på mig? Du har allvarliga problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 4-6 gånger störrre än vc Vad har du fått den informationen från? 3 gånger större har det väl sagts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
santek Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 Det här att man behöver träna finns väl redan i gta3 och vc, "fido" och tommy orkar inte spurta så långt ibörjan av spelet men det blir lite bättre när man har spelat ett tag, och jag menar inte att trycka på shift hela tiden eller något sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 Men snälla, sluta kommentera spelet innan det har kommit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 Men snälla, sluta kommentera spelet innan det har kommit Mmm...nu stänger vi ner SA avdelningen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 Vad har du fått den informationen från? 3 gånger större har det väl sagts 4-6 stod det på GTAsajten som hade fått det från någon källa som jag inte vet vilken det var.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 jag tycker att det kommer bli bra att man måste äta. det är så overkligt när man springer runt i 90 år och aldrig bli hungrig eller svälter´ihjäl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 Mmm...nu stänger vi ner SA avdelningen! hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 ja det är extrema fel med dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 Vad har du fått den informationen från? 3 gånger större har det väl sagts Från gtasajten och andra gta källor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 Jag längtar inte så mycket till spel, jag ser mer fram emot den nya kärnan på www.kernel.org kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 Alltså för den första dör man inte om man inte äter utan "energin" tar slut så man springer/hoppar/skjuter sämre. Jag tror inte att R* har gjort så att man måste fokusera sig på att banta och äta. Dte är bara en kul grej. Tror att man kommer kunna äta på nån sekund en macka, inte som på The Sims: 2 timmer för att öppna skylskåpet. Sen att bli fet är mer en kul grej. Tror inte att det kommer vara svårt att inte vara fet. Sen det där med att gifta sig? hehe Du gör ett stort misstag när du inte köper SA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebastian_90 Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 jag har alla spel till pc och ps2 jag vill ha sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dr_arnberg Skrivet 13 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 (redigerad) jag vill bara säga att ni faktiskt har övertalat mig. Jag vill tacka alla som har kommit med bra argument till varför man ska köpa GTA: SA. Jag har bestämt mig för att köpa det till min gamla skruttiga ps2:a så fort det kommer ut. YEAH!!!!!!!!! Kolla in den coola San Andreas bilden nedan (För er som inte redan har sett den) (Poliser kan ta tag i bakdelen av ens bil och hålla i sig, coolt som fan!!!) Redigerad 13 juni, 2004 av dr_arnberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 jag vill bara säga att ni faktiskt har övertalat mig. Jag vill tacka alla som har kommit med bra argument till varför man ska köpa GTA: SA. Jag har bestämt mig för att köpa det till min gamla skruttiga ps2:a så fort det kommer ut. YEAH!!!!!!!!! Kolla in den coola San Andreas bilden nedan (För er som inte redan har sett den) (Poliser kan ta tag i bakdelen av ens bil och hålla i sig, coolt som fan!!!) då ska man backa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nark Buddy Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Förstör "gta-känslan".... Faktiskt sant. Men jag tror R* fixar det ändå. Menar, det blir nog ett kul spel ändå. hoppas..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Jag längtar inte så speciellt mycket på SA känns som en ren kopia av VC i dagsläget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Jag längtar inte så speciellt mycket på SA känns som en ren kopia av VC i dagsläget Vaa??? Hur kan du tycka det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 rockstar säger ju att gta känslan sitter forfarande i. men jag vet inte om jag ska tro på det.. man ska inte behöva oroa sig över sånna grejer som att äta och träna och sånna saker... blev lite besviken på det också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts