Grötmannen Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 nån som vill va me i en warcraft 3 clan? isåfall whispra mig på thecraxedrat jag spelar nästan hela tiden, jag ä bra som katten på melee games. jag är inne nästan hela tiden, kom gärna med förslag på clan namn men som sagt jag bestämmer å jag ska va clan leader, jag har typ 5-6 pers. jag har ingen level på thecraxedrat accet men har lvl 9 på TFT och RoC på ThePorridgeman, mitt förra acc och hade lvl 9 på ett annat acc oxå har inte spelat så mycke för att min dator suger å cirka hälften av mina losses har varit p.g.a. lag. men i slutet av juni så får jag ny dator å då så kan jag spela at me folk som ä bra. men iaf va jag ville säga var: om ni vill joina min klan whispra mig jag kommer vs inne nästan hela tiden, och kom gärna me förslag på namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 så du bestämmer och du är klanledare? det lät ju väldigt inbjudande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 10 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 jo om man börjar samlar ihop folk till en clan så vill man helst va clanleader... iaf jag... och jag sa att man kunde komma me förslag på namn men att jag bestämmer, med det menar jag att jag inte tänker ha nått noobigt gaynamn som nån hittar på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Men du kör Frozen Throne va? jag lirar också en hel del fast i princip bara customgame, footmanwarz och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts