Stuaswift Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 1. min Shelby GT 500 E är inte svart-vit, den e blå-gul hur fixar jag det? 2. finns det en mod så man bli odödlig? tacksam för svar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 1. Du måste ändra lite siffror i filen carcols.dat 2. Det finns några (massor?) trainers Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 10 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 1. Du måste ändra lite siffror i filen carcols.dat 2. Det finns några (massor?) trainers kan du lägga up några trainers? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Att det ska vara så svårt att SÖKA SJÄLV!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 10 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 (redigerad) Att det ska vara så svårt att SÖKA SJÄLV!!!! jag frågade inte dig mingun förlåt för att jag inte e en datanörd som du Redigerad 10 juni, 2004 av KebabRulle Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Men det står väll i corcol filen vad allt betyder Och en trainer går nog att hitta på www.gtainside.com eller www.gta3.net Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 örrö, kebbabe, här har du ulitmate trainer jag postade på en topic i gta vice city forumet... http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...=0entry213814 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 jag frågade inte dig mingun förlåt för att jag inte e en datanörd som du (:!!! man behöver inte vara "Datanörd" (vad det nu är ) för att ha allmänbildning och lite vett i skallen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 10 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 tack allihoppa utom skribb och minigun! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 tack allihoppa utom skribb och minigun! haha..."förutom skribb o minigun", lite taskigt, hehe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 10 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 haha..."förutom skribb o minigun", lite taskigt, hehe jamen det ämda dom gör e att klaga.. för att jag kanske inte vet så mycket om datorer.. och för att jag kanske inte pratar perfect svenska.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 jamen det ämda dom gör e att klaga.. för att jag kanske inte vet så mycket om datorer.. och för att jag kanske inte pratar perfect svenska.. okey..i see Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 jamen det ämda dom gör e att klaga.. för att jag kanske inte vet så mycket om datorer.. och för att jag kanske inte pratar perfect svenska.. Ingen har väl sagt något om din svenska? Och man behöver inte kunna särskilt mkt om datorer för att kunna göra en enkel sökning och inkludera ett fåtal sökord. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 10 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 ne det e mera skribb som utalar sig så.. när han skriver "snacka svenska! man fattar ju inte vad du skriver" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bonafide Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 ne det e mera skribb som utalar sig så.. när han skriver "snacka svenska! man fattar ju inte vad du skriver" HÅLL KÄFTEN! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 HÅLL KÄFTEN! lugna ner dig! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 HÅLL KÄFTEN! Det var ju nödvändigt (:!!! *Reported* hahaha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 10 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 (redigerad) HÅLL KÄFTEN! har igentligen lust att skriva nått fult tillbaks fast istället frågar jag vad är dit problem? ps. sorry skribb och mingun jag var väll inte på världens bösta humör Redigerad 10 juni, 2004 av KebabRulle Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts