Vice-Nasty Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Att det sägs att 50 Cent är rösten till Carl Johnson är bara fake ska jag säga er... Det är det verkligen inte ...... Kommer dessutom från R* källa , kan dock inte komma på hemsidan , kanske dyker upp här senare .... Denna topic var skapad för er som trodde att Carl spelades av 50 Cent i rösten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Old news are so exciting! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Att det sägs att 50 Cent är rösten till Carl Johnson är bara fake ska jag säga er... Det är det verkligen inte ...... Kommer dessutom från R* källa , kan dock inte komma på hemsidan , kanske dyker upp här senare .... Denna topic var skapad för er som trodde att Carl spelades av 50 Cent i rösten.. hur vet du det då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Verkligen aktuell nyhet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Nope, men han kommer antagligen bidra med en röst till någon annan karaktär och/eller bidra med några låtar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Old news are so exciting! (:!!! håller med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 jag har sett att 50:cent ska medverka i spelet på många ställen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 oj skrev fel jag menar att jag har hört rykten om att han ska vara med från många källor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 finns en editknapp om du inte visste det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 finns en editknapp om du inte visste det.. tack nu vet jag det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Att det sägs att 50 Cent är rösten till Carl Johnson är bara fake ska jag säga er... Det är det verkligen inte ...... Kommer dessutom från R* källa , kan dock inte komma på hemsidan , kanske dyker upp här senare .... Denna topic var skapad för er som trodde att Carl spelades av 50 Cent i rösten.. Om man är grym på att pilla i filerna där gubben kmr snacka så kan man ändra in 50cent´´s röst från nån av hans låtar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 nämen du måste skojja! Shit det här visste jag inte! ironisk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts