Bashar Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 hej! kan nån berätta vad man ska göra för att kunna köra online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Vad gta3 vice city?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 oj menar du gta1? gå bara in på multiplayer men det suger att köra på internet köp VC och ladda ner MTA istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashar Skrivet 10 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 jo men jag vill typ köra med min brosa.. jag vet att det suger men jag vill ändå köra.. men det står hela tiden no sessions available!! ja fattar inte hu man gör!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Om du hostar: 1. Gå in på Gather Network 2. Välj gubbe, speltyp m.m 3. Välj TCP/IP 4. Namnge din server och tryck Enter. Om du joinar: 1. Gå in på Join Network 2. Välj gubbe 3. Välj TCP/IP 4. Knappa in IP:n till hosten i rutan 5. Joina servern i listan Om det inte dyker upp nån server i listan kan det bero på att du eller hosten har brandvägg eller att du skrivit fel IP i rutan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts