anders_142 Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Jag är lååångt ifrån färdig!!! aaa det är du verkligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 26 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 (redigerad) Jag ställer återigen frågan: HUR STÄNGER MAN SPLINES??? För att göra splines till ytor måste man "Stänga dom", men hur gör man? Redigerad 26 juni, 2004 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 3 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 (redigerad) Hur har du gjort så det blivit sådär? Har du inte använt surfaces->flat och sen faces->single? För det ser lite mysko ut! har nu börjat om från scratch!!! Här är en bild Redigerad 3 juli, 2004 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Har du gjort create->surfaces->Flat först annars funkar det inteatt göra faces. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 aaa det är du verkligen En fråga tycker du om FLÄSK?? Snälla svara!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 3 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 HATAR FLÄSK!!! Men vad har det med min mod att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 HATAR FLÄSK!!! Men vad har det med min mod att göra??? Det är ett viktigt livsmedel men du får inte säja så för då busar jag jefflin gusten & korpen på dig!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 vad är felet? darkjak: GJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Ny bild. Och jag vet att bakdelen är lite dålig, men jag satte ihop det på 15 minuter, då även räknat den lilla biten på motorhuven jag satte dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 ett litet tips försök ha polygonerna i raka linjer annars kommer det bli väldigt svårt sedan. Men det är en bra början GW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 vad menar du med rak linje? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Det jag menar är som jag har gjort på min bil polygonerna är mer uplagda i raka linjer men jag gjorde samma mistag som dig med min Audi så det är inte hela världen men det är lättare att jobba med snyggt upplagda polygoner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Finns det inte en lancia delta på copstars hemsida? Men iaf. så här ska du sätta ut faces:ena (konstigt ord det blev ): Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Ny bild. Och jag vet att bakdelen är lite dålig, men jag satte ihop det på 15 minuter, då även räknat den lilla biten på motorhuven jag satte dit. omg vilket ormbo.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 omg vilket ormbo.. Snarare ett kråkbo.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
divra Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 (redigerad) Om den blir färdig kommer jag lätt att ladda ner den... *Sega rally* [EDIT]Hittade både lancia delta och stratos! inte helt nöjd med deltan dock... Redigerad 17 juli, 2004 av divra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 18 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 (redigerad) Detta är trotts allt min första MOD. Här kommer en bild till i alla fall! Redigerad 18 juli, 2004 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Innan nån annan säger nåt så säger jag: Iiii! Vilket bofinksbo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Det ser faktiskt ganska bra ut! För att vara ett spindelbo. Hehe..ne, men den ser faktiskt bra ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
divra Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 bara en sak, på bilden framifrån går det ut lite för långt till höger på ett ställe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts