darkjak Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Nu har jag påbörjat en ny MOD; en Lancia Delta. Undrar om jag kan få lite hjälp. Kan nån skära till ritningarna åt mig??? Jag kan inte få dom att stämma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axel Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 här har du den! (vyn ovanifrån kan vara lite fel)Lancia_Delta.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 13 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 TACK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 hur går det?? vill se blider Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Men om du ska få det och stämma helt ska du skära dom precis vid kanten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Har gjort så lite att det är onödigt att göra en screen. Har typ bara gjort en bit av framskärmen!!! En fråga bara: hur gör man en screen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 (redigerad) Klicka på Print Screen som finns ovanför knappen Insert som är ovanför Delete som är ovanför vänster piltangent som är på tangentbordet som troligen är framför dig när du läser detta. Välj sen klistra in i Paint eller annat bild-prog och spara bilden och ladda upp. Jag kan rita en karta om du inte hittar till Print screen bara med hjälp av min beskrivning. Redigerad 15 juni, 2004 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Har kommit lite längre nu. Hur sätter man dit texturer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Här kommer min 1:a screen!!! Säg till om nåt verkar mysko... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Hur har du gjort så det blivit sådär? Har du inte använt surfaces->flat och sen faces->single? För det ser lite mysko ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Klicka på Print Screen som finns ovanför knappen Insert som är ovanför Delete som är ovanför vänster piltangent som är på tangentbordet som troligen är framför dig när du läser detta. Välj sen klistra in i Paint eller annat bild-prog och spara bilden och ladda upp. Jag kan rita en karta om du inte hittar till Print screen bara med hjälp av min beskrivning. hahahahha looool han menar HUR man GÖR en inte hur man tar *värt en varning* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Här kommer min 1:a screen!!! Säg till om nåt verkar mysko... Hehe, kan man säga allt.. Du har byggt upp hela bilen med splines, men det du skulle gjort är att göra bilen med faces.. Sen så har du gjort hela, du ska bara göra halva, sen sätta ihop den till en hel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 17 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Man ska kunna göra splines till faces efterhand!!! Och jag vet att jag bör ta bort halva motorhuven och rutan, jag ska göra det sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Man ska kunna göra splines till faces efterhand!!! Och jag vet att jag bör ta bort halva motorhuven och rutan, jag ska göra det sen!!! Varför inte göra face på direkten istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 17 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 (redigerad) Tycker att det är enklare att se om det inte finns små håligheter då!!! Dessutom vet jag inte hur man gör!!! Vissa påstår att man ska ta en ruta och sedan sno polygoner från den, men det blir bara kladdigt då!!! Här är en ny bild!!! Istället för att klaga på mina arbetsmetoder kan ni klaga på hur bilen ser ut, det är det enda väsentliga för tillfället! Redigerad 17 juni, 2004 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Tycker att det är enklare att se om det inte finns små håligheter då!!! Dessutom vet jag inte hur man gör!!! Vissa påstår att man ska ta en ruta och sedan sno polygoner från den, men det blir bara kladdigt då!!! Här är en ny bild!!! Istället för att klaga på mina arbetsmetoder kan ni klaga på hur bilen ser ut, det är det enda väsentliga för tillfället!!! Lär dig det då.. Det blir jävligt mycket lättare..! Och btw så kommer bilen se förjävlig ut om du får på faces på sen för den kommer se helt fyrkantig ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 17 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Jag är lååångt ifrån färdig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Använder du en guide eller? Hoppas du gör klart den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 17 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Det är därför jag gör saker som kan ses som konstiga: jag improviserar!!! Gissar mig fram kur jag ska göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 23 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Hur stänger man splines? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts