Jump to content

Lancia Delta

darkjak
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 40
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Klicka på Print Screen som finns ovanför knappen Insert som är ovanför Delete som är ovanför vänster piltangent som är på tangentbordet som troligen är framför dig när du läser detta. Välj sen klistra in i Paint eller annat bild-prog och spara bilden och ladda upp.

Jag kan rita en karta om du inte hittar till Print screen bara med hjälp av min beskrivning. ^_^

Redigerad av minigun
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klicka på Print Screen som finns ovanför knappen Insert som är ovanför Delete som är ovanför vänster piltangent som är på tangentbordet som troligen är framför dig när du läser detta. Välj sen klistra in i Paint eller annat bild-prog och spara bilden och ladda upp.

Jag kan rita en karta om du inte hittar till Print screen bara med hjälp av min beskrivning. ^_^

hahahahha looool

han menar HUR man GÖR en inte hur man tar :D

*värt en varning*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Tycker att det är enklare att se om det inte finns små håligheter då!!!

Dessutom vet jag inte hur man gör!!!

Vissa påstår att man ska ta en ruta och sedan sno polygoner från den, men det blir bara kladdigt då!!!

Här är en ny bild!!!

Istället för att klaga på mina arbetsmetoder kan ni klaga på hur bilen ser ut, det är det enda väsentliga för tillfället!

post-11-1087445960_thumb.jpg

Redigerad av darkjak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker att det är enklare att se om det inte finns små håligheter då!!!

Dessutom vet jag inte hur man gör!!!

Vissa påstår att man ska ta en ruta och sedan sno polygoner från den, men det blir bara kladdigt då!!!

Här är en ny bild!!!

Istället för att klaga på mina arbetsmetoder kan ni klaga på hur bilen ser ut, det är det enda väsentliga för tillfället!!!

Lär dig det då..

Det blir jävligt mycket lättare..!

Och btw så kommer bilen se förjävlig ut om du får på faces på sen för den kommer se helt fyrkantig ut.. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor