Weener Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Jo det är såhär, jag har en Nokia 3510i, med Telia som abonemang eller vad man ska säga. Men nu är detsåhär, att jag inte ser vem det är som ringer, det står bara typ "Samtal" Och när det är missade samtal, trycker man för att se nummer, då står det bara inget nummer, hur ska jag göra för att få detta att funka? Hjälp fort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Byta från Skit-Telia till Vodafone eller Comviq. Det finns till Telias fasta telefoni, kanske också till mobil, en tjänst som skickar information om vilket nummer det är som ringer...kan vara det som är problemet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Kanske behöver köpa tilläg 'nummerpresentatör' Vet att felia ofta drar ut på pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 registrera ditt kort!! ring 454!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts