Jump to content

köpa nytt grafikkort!

Joey
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 45
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Är jävligt sugen på ett nytt grafikkort. Vilket är det bästa som är billigast, om man säger så? ATI Radeon 9600 256Mb AGP har ju ett hyffsat pris och har lika mycket RAM minne som dom allra bästa korten. Är det nåt att ha och hur länge tror ni att jag kan spela på det innan jag måste uppdatera igen (Fast då blir det nog hela datorn som uppdateras :) )?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är jävligt sugen på ett nytt grafikkort. Vilket är det bästa som är billigast, om man säger så? ATI Radeon 9600 256Mb AGP har ju ett hyffsat pris och har lika mycket RAM minne som dom allra bästa korten. Är det nåt att ha och hur länge tror ni att jag kan spela på det innan jag måste uppdatera igen (Fast då blir det nog hela datorn som uppdateras :) )?

9600 icke pro är inget att hänga i granen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är jävligt sugen på ett nytt grafikkort. Vilket är det bästa som är billigast, om man säger så? ATI Radeon 9600 256Mb AGP har ju ett hyffsat pris och har lika mycket RAM minne som dom allra bästa korten. Är det nåt att ha och hur länge tror ni att jag kan spela på det innan jag måste uppdatera igen (Fast då blir det nog hela datorn som uppdateras :unsure: )?

Köp ett Radeon 9800Pro 128MB. Mycket bättre än kortet du nämnde. Det är det kortet man ska köpa om man vill ha fantastisk prestanda till lågt pris.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köp ett Radeon 9800Pro 128MB. Mycket bättre än kortet du nämnde. Det är det kortet man ska köpa om man vill ha fantastisk prestanda till lågt pris.

Hur mycket kostar det då? Jag söker lite på blocket efter kort just nu ;) .

EDIT:

Är detta nåt att ha? ^_^

EDIT IGEN: Länk WOOOOW.....!!!!! ;)

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor