ssfh Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 vad heter det nyaste grafikkortet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 vad heter det nyaste grafikkortet??? Beror på vilken sort du vill ha.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 vad heter det nyaste grafikkortet??? Det senaste grafikkorten skulle nog vara GeForce FX6800-serien. Men det är inte den bästa, eftersom ATi Radeon X800XT är det bästa som går att få tag i. Det kostar runt 5000 kr på Datorbutiken.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Det senaste grafikkorten skulle nog vara GeForce FX6800-serien. Men det är inte den bästa, eftersom ATi Radeon X800XT är det bästa som går att få tag i. Det kostar runt 5000 kr på Datorbutiken.com. Det heter inte FX. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Det heter inte FX. Oj. :"> Då förstår jag, tyckte det var lite skumt när alla bara skrev 6800. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Det nya radeon är väl bäst just nu skulle jag tro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Är jävligt sugen på ett nytt grafikkort. Vilket är det bästa som är billigast, om man säger så? ATI Radeon 9600 256Mb AGP har ju ett hyffsat pris och har lika mycket RAM minne som dom allra bästa korten. Är det nåt att ha och hur länge tror ni att jag kan spela på det innan jag måste uppdatera igen (Fast då blir det nog hela datorn som uppdateras )? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 coolt jag har navida GeForce FX6800 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 GF 6800 Serien är ju bra, men X800 Platinum korten spöar gf6800 rejält Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 eller vad det e för siffror Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 eller så va det navidia geforce fx 5600xt jag har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Är jävligt sugen på ett nytt grafikkort. Vilket är det bästa som är billigast, om man säger så? ATI Radeon 9600 256Mb AGP har ju ett hyffsat pris och har lika mycket RAM minne som dom allra bästa korten. Är det nåt att ha och hur länge tror ni att jag kan spela på det innan jag måste uppdatera igen (Fast då blir det nog hela datorn som uppdateras )? 9600 icke pro är inget att hänga i granen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 eller så va det navidia geforce fx 5600xt jag har Dom heter Nvidia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 fölåt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Är jävligt sugen på ett nytt grafikkort. Vilket är det bästa som är billigast, om man säger så? ATI Radeon 9600 256Mb AGP har ju ett hyffsat pris och har lika mycket RAM minne som dom allra bästa korten. Är det nåt att ha och hur länge tror ni att jag kan spela på det innan jag måste uppdatera igen (Fast då blir det nog hela datorn som uppdateras )? Köp ett Radeon 9800Pro 128MB. Mycket bättre än kortet du nämnde. Det är det kortet man ska köpa om man vill ha fantastisk prestanda till lågt pris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 (redigerad) Köp ett Radeon 9800Pro 128MB. Mycket bättre än kortet du nämnde. Det är det kortet man ska köpa om man vill ha fantastisk prestanda till lågt pris. Hur mycket kostar det då? Jag söker lite på blocket efter kort just nu . EDIT: Är detta nåt att ha? EDIT IGEN: Länk WOOOOW.....!!!!! Redigerad 28 juni, 2004 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 (redigerad) Hur mycket kostar det då? Jag söker lite på blocket efter kort just nu . EDIT: Är detta nåt att ha? EDIT IGEN: Länk WOOOOW.....!!!!! 1. Inget att ha. 2. Köp ett från datorbutiken.com för lika mycket. Redigerad 28 juni, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Det senaste grafikkorten skulle nog vara GeForce FX6800-serien. Men det är inte den bästa, eftersom ATi Radeon X800XT är det bästa som går att få tag i. Det kostar runt 5000 kr på Datorbutiken.com. Bästa? Beror på vad man ska ha det till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Är Radeon 9600 Pro nåt att ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Är Radeon 9600 Pro nåt att ha? Köp XT istället.. Ett mycket bra kort till underbart pris..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts