fablenine Skrivet 10 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 jo det har jag.. men man ska ju göra uppdrag för han politikern, candy suxx och dom så det är ju inte slut än... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Ja, eller så gör du uppdrag emot dem Men jag tror det blir annat när Lance Vance kommer tillbaka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 (redigerad) Vart e Vance då? Redigerad 10 november, 2002 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 10 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 när gör han det? jag missade anledningen till att han är borta, och varför får man pengar av honom vid vercetti estate? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Vercetti beordrade honom att ta ledigt ett tag, han blev ju lite konstig.... Pengarna kommer från hotade butikägare i köpcentrat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Hehe.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 10 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 ok..håller på med filmuppdraget nu, det första.. ska döda candys pimp vilket fordon föreslår du? motorcykel är väl ganska bra, så kan man bara åka förbi dom som släpps av och fortsätta mot bilen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Jag tog bara närmaste bil och rammade honom, de som släpptes av körde jag över/förbi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 10 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 nu har jag gjort alla på filmstudion... har kört några grejer på sunshine autos, men vad gör man på pole position??! hittar inget där, och jag får inga pengar hlr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Du ska bara sitta och titta på h*ran i några minuter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 ska man sitta och titta på henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 10 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 ska man titta på henne några minuter? får man nåt uppdrag sen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 10 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 nån som köpt printworks? kostar 70 000, håller på att spara ihop till det nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tonycipriani Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Du ska slösa 600 dollar på strippan sen får du 4000 vid dagens slut, thats it Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts