fablenine Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 jag har gjort alla uppdrag jag kan, köpt några företag..nu då? händer ingenting.. kan hämta ut pengar i vercetti estate, men har inga uppdragsgivare kvar.. vart och till vem ska jag åka? tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 9 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 snälla, nån kan väl det här?! måste ju komma vidare! sparar pengar till filmstudion för att kanske få nåt uppdrag där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 ingen aning, men vet du hur man slänger pizzor till pizzakunder?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 jag har gjort alla uppdrag jag kan, köpt några företag..nu då? händer ingenting.. kan hämta ut pengar i vercetti estate, men har inga uppdragsgivare kvar.. vart och till vem ska jag åka? tack på förhand Har du kört alla RCbandit uppdrag... Finns fem stycken.. Jag har gjort två.. En med bilarna och ett med planen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tonycipriani Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 När du dödade Diaz så fick du 50000 dom skulle du sparat som jag gjorde plus de ca 30000 som du tjänat under loppets gång från början tills du tagit över Diaz Estate det är ungefär 80 lax bara där jag har köpt filmstudion och gjort alla uppdrag och får ut 7 lax om dan därifrån by the way uppdragen från filmstudion är skitroliga nu sparar jag pengar till mitt nästa mål club malibu jag vill tillägga oxå att jag äger Hymans condo plus Vice point estate oxå det köpte jag innan filmstudion så va fan har du gjort med pengarna? hehe "start new game istället du e förlorad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 När du dödade Diaz så fick du 50000 dom skulle du sparat som jag gjorde plus de ca 30000 som du tjänat under loppets gång från början tills du tagit över Diaz Estate det är ungefär 80 lax bara där jag har köpt filmstudion och gjort alla uppdrag och får ut 7 lax om dan därifrån by the way uppdragen från filmstudion är skitroliga nu sparar jag pengar till mitt nästa mål club malibu jag vill tillägga oxå att jag äger Hymans condo plus Vice point estate oxå det köpte jag innan filmstudion så va fan har du gjort med pengarna? hehe "start new game istället du e förlorad Du verkar ha luggit i... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 När du dödade Diaz så fick du 50000 dom skulle du sparat som jag gjorde plus de ca 30000 som du tjänat under loppets gång från början tills du tagit över Diaz Estate det är ungefär 80 lax bara där jag har köpt filmstudion och gjort alla uppdrag och får ut 7 lax om dan därifrån by the way uppdragen från filmstudion är skitroliga nu sparar jag pengar till mitt nästa mål club malibu jag vill tillägga oxå att jag äger Hymans condo plus Vice point estate oxå det köpte jag innan filmstudion så va fan har du gjort med pengarna? hehe "start new game istället du e förlorad Nej, man kan råna affärer och tjäna pengar genom att stegra med Sanchez eller Freeway och döda lite människor (speciellt h*ror) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Hur ser H*R*Rerna ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Det liknar vanliga bikinitjejer men med svart ´bikini´... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Vad har dom för hårfärg har alla samma hårfärg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Ok då vet jag det tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 10 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 jag har fan pengar...ligger uppemot 70 000 nu....får ju mer pengar... men så alla dom "riktiga" uppdragen är slut nu? isåfall är det jävligt tråkigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 snälla, nån kan väl det här?! måste ju komma vidare! sparar pengar till filmstudion för att kanske få nåt uppdrag där.. Fablenine: Har du inte uppdrag för umberto robina eller nått? Jag har uppdrag för honom, auntie pouet och love fist. Dessa visas dock inte som bokstäver på kartan utan som symboler. HÅLL ER TILL TRÅDEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 10 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 jag har gjort alla för kent paul/love fist och big mitch baker.... tror jag gjort umberto.....men inte säkert...var finns han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Umberto, det är han som finns i cafeét i little havana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 10 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 ja dom har jag gjort oxå... den enda uppdragssymbolen är Vance som ligger i Vercetti Estate och där hämtar man bara ut cash... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Tar spelet slut så snabbt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 10 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 jag undrar oxå det.. på stats står det att jag klarat 37% men inte hur många uppdrag av hur många jag gjort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Men du har inte gjort uppdragen för auntie pouet (ledare av little haiti)? Jag vet inte men jag kanske fick hennes uppdrag när jag gjorde uppdragen i filmstudion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts