Jump to content

GTA Vice City hackar/funkar ej över huvud taget

wezlan
 Share

Recommended Posts

B) Min sambos barn fick hem GTA Vice city för någon vecka sedan och det dröjde inte länge innan vi installerat nya bilar med VCM, jag skall nu ge mig på att instaöeöra manuellt och har en guode här nu, det skall nog gå bra.

PROBLEMET är att spelet nu inte fungerar alternativt funkar inte alls, som jag har läst mig till och vi gjort fel är att vi fortsatt uppdrag etc utan att börja på ett nytt spel då vi lagt in de nya bilarna. Kan det vara det som är problemet?

Jättebehov av hjälp efteraom vi nu inte kan spela spelet alls.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nej någon main fil har jag inte bytt ut "bara" bytt ut bilar.

Det som händer är att man kan starta spelet men skall man hämta en save så hänger sig allt ihop och det kommer upp ett felmeddelande i XP:n. Startar man sedan spelet igen så hackar det som satan pluc att det bara går att spela en stund innan det är dags för ett nytt felmeddelande

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

inga problem, ny dator och vi har som sagt kört det väldigt mycket innan, men problemen började när alla dessa modeller byttes härsan och tvärsan.

Idag fungerar inte ens new game, man ser inledningen, bordet etc etc så börjar den ladda och så hörs ett pip och så händer inget mer

Jag hade behövt en oförstörd *.exe verison som jag kunde ersätta min befintliga med, tror det kan lösa problemet....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Bästa förslaget hittills som jag också kommit fram till är att installera om "skiten", får låna spelet igen......

Näst bästa tipset, att inte använda VCM, jag har ju nu med hjälp av en excellent guide här på sajten lärt mig hur man byter ut bilar manuellt, även om jag inte sett att det fungerar ännu.

Jag har givetvis redan provat att avinstallera alla bilar (VCM) och med det programet som jag har använt kommer de ersatta bilarna tillbaka, det ni.

Tack för alla tips !

Redigerad av wezlan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor